• Зөвлөгөө
    Нурууны өвдөлт, хүзүү өвдөх нь түгээмэл хүн бүрт тохиолддог зүйл болжээ. Гэсэн хэдий ч бид өвдөлт мэдрэгдэж эхэлсэн даруйд арга хэмжээ авч эхлэх хэрэгтэй. Мөрөнд тасралтгүй даралт ирснээр хүзүүний өвдалт архаг болдог байна. Маккензи дасгал нь зөвхөн хүзүүний өвдөлтийг эмчлэх биш нуруу нугасны олон өвөдлтийг эмчилдэг шилдэг дасгал юм.
  • Нүд электрон барааны маш олон хүчин зүйлээс болж ядарч, үрчийж, хараа ч мууддаг. Харин гоо сайхантай холбоотой нүдний зовиурууд нь хар хүрээ, хаван, нүдний эргэн тойрон хавдар зэргийг агуулдаг. Хар хүрээ нь арилгахад хэцүү бөгөөд хэт ядарсан, стресс, хөгшрөлтийг илтгэдэг. Таньд санал болгох эдгээр маск нь байгалийн гаралтай бөгөөд химийн бодис агуулаагүй гэрийн эмчилгээ юм. Эдгээрийг хэрэглээд гайхалтай үр дүнг мэдрээрэй.
  • Өдөр бүр дэлгүүрийн нэгэн хэвийн орцтой талхнаас өөр шинэлэг амтыг мэдрүүлэх гадил жимстэй талх бэлтгэх жорыг эзэгтэй нартаа танилцуулж байна.
  • Эдгээр таван дасгалыг дээшээ харж хэвтээд хоёр хөлөөрөө хана түшин хийнэ. Тиймээс доороос нухахгүй гудас тавиад хэвтэх хэрэгтэй. Гэхдээ хэт хөвөлзсөн зөөлөн зүйл дээр хэвтэж болохгүй. Нуруу тань тэгшхэн байх учиртай. Эдгээр дасгалууд нь биеийн бүхий л булчин чангалж өгөх бөгөөд, цусны эргэлтийг сайжруулна. Мөн хэт ачаалал өгч, биеийг ядраахгүй бөгөөд өөрийгөө зовоохгүйгээр сайн үр дүнд хүрч болно. Энэхүү 5 байрлал тус бүр 5-30 секунд барих бөгөөд 4-5 долоо хоног тасралтгүй хийх хэрэгтэй.
  • Зуны нарлаг өдрүүд иржээ. Өнөөдөр та бүхэндээ зориулан гэртэй ил гал дээр болон амралт зугаалгаар явахдаа бэлтгэж болох амтат тахианы махан шорлогийг санал болгож байна.
  • Талх бидний өдөр тутмын өргөн хэрэглээ юм. Өдөр бүр шинэхэн талхыг эзэгтэй та гэр бүлийнхэндээ зориулж өөрийн гараар бэлтгэж байгаарай. Бид таны өдөр тутмын амтат талханд шинэхэн хулуутай талхны жорыг танилцуулахаар бэлтгэлээ.
  • Энэхүү халуун ногоотой төмс нь маш энгийн, цөөхөн хэдэн найрлагатай түргэн шуурхай хийж болдгоороо онцлог юм. Халуун ногоотой, бага зэрэг шорвог, амттай төмс нь будаатай төгс зохицдог бөгөөд та ямар ч хоолонд хачир болгон ашиглах боломжтой
  • Хүн өдөрт 4-6 цаг унтахад хэвийн гэж үздэг байна. Энэ нь биднийг өдрийн турш эрч хүчтэй байхад хангалттай нойр юм. Гэсэн хэдий ч, энэ богино хугацаанд сэрэхгүй, зүүдлэхгүй унтах нь хамгийн чухал юм. Хэвийн хүн бол унтахаар хэвтээд түүнээс хойш 20 минутын дотор унтдаг. Харин та энэ хугацаанд унтаагүй байвал үүнд саад болж буй хүчин зүйлсүүдийг анхаараад үзээрэй
  • Илүүдэл жингээ хаяж, зөв сайхан галбиртай болохын тулд олон янзын арга хэрэглэсээр байна. Энэ удаад тун энгийн бөгөөд үр дүнтэй нэгэн аргыг та бүхэнтэйгээ хуваалцаж байна. Өдөр бүр планк хийх нь гарын унжсан сул арьс чангалж, цээжний булчин хөгжүүлж унжсан хөхийг өргөж, бүсэлхийгээрээ турахад тусалдаг.
  • Тахианы махаар төрөл бүрийн амттай хоол хийж болно. Энэ удаад томатны соустай шарсан тахианы махны жорыг орууллаа.
  • Гэрт зочид ирэхэд /ялангуяа нөхрийн талын/ хэр сайн хоол хийдгээр эхнэрүүдийг шинждэг. Бууз, банш, нийслэл салат, хиаман зуушнаас өөр онцгой жоргүй суугаа юм биш биз. Хоолны өмнө идэх амтат зуушыг 15 минутын дотор бэлдэж болох нь ээ.
  • Нялх хүүхэд тавгүйрхэх үедээ уйлдаг, тэрээр одоохондоо өөрийн байдлаа бусдад илэрхийлэх өөр арга мэдэхгүй . Хүүхдийн уйлахыг маш амархан болиулж, тайвшруулж болно гэж хүүхдийн эмч буюу педиаторууд үздэг! Үүний тулд хүүхдийн хөлөнд зөв иллэг хийхэд л хангалттай.
  • Жимс жимсгэнэ нь бага илчлэг, эрүүл хоол хүнс, зууш, оройн хоолны оронд хүртэл хэрэглэгддэг чухал хүнс юм. Эрүүл байхыг хүссэн хүн бүр жимсийг тогтмол хэрэглэх хэрэгтэй. Гэсэн хэдий ч, энэ нь жимс бүрийн хувьд зөв биш юм. Тэдгээрийн ихэнх нь хэтэрхий их сахартай байдаг бөгөөд бараг л шоколадтай адил хэмжээнд байдаг.
  • Хүүхэд төрөх магадлалыг бууруулах гол хүчин зүйлс нь ихэвчлэн: олон төрөлт, хөхүүл үедээ хүүхэд төрүүлэх, төрсний дараах хяналттай эм хэрэглэх, тамхи татах зэргээр болдог. Гэсэн хэдий ч, эдгээр шалтгаанаас өөр шалтгаанууд таныг жирэмсэн болоход сөргөөр нөлөөлдөг байна.
  • Өмнөд Солонгосын нийслэл Сөүлд 5 эмэгтэй тутмын нэг нь нэг хэлбэрийн мэс засал хийлгэсэн байдаг. Өмнөд Солонгосыг дэлхий даяар хуванцар мэс засал гэж нэрлэдэг нь гайхах зүйл биш юм. Солонгосын эмэгтэйчүүд гоо үзэсгэлэнгийн өндөр түвшинд хүрч, гоо үзэсгэлэнтэй байх ёстой гэж үздэг. Хэдийгээр мэс засал байдагч тэд гэрийн арьс арчилгаа хамгийн чухал гэж үздэг байна. Солонгос бүсгүйчүүдийн өдөр тутмын арьс арчилгааг хамтдаа сонирхъё
  • Хөдөлгөөнгүй ажилд хамгийн их ачаалал авч, өвддөг хэсэг бол нуруу юм. Тааламжгүй мэдрэмж, өвчин шаналал, булчингийн сулралууд бага багаар муудсаар хамгийн сүүлд хөдөлгөөнгүй болох ч аюултай. Тиймээс та ажлынхаа завсраар 5 минутыг өөртөө зориулж оффисын сандал дээр хийж болох хялбар бөгөөд үр дүнтэй дасгалыг зөвлөж байна.
  • Байцаанд Менделеевын үелэх системийн 10 элемент байдаг ба хүний дархлааг сайжруулдаг, эрт хөгшрөлтөөс сэргийлдэг бодистой гэжээ. Байцаан дахь микроэлементүүд бодисын солилцоог сайжруулж, хүүхдийн биеийн өсөлт хөгжилд чухал үүрэгтэй байдаг. Мөн судасны хана, цөсний хүүдийнд товх ургахаас
  • Nike-ийн дасгалжуулагч Алекс Силан-Фаганы хэлснээр, хөл, өгзөгний үзэсгэлэнтэй сайхан хэлбэрийг олж авахын тулд та суулттай дасгалыг хийж байх хэрэгтэй гэж зөвлөжээ. Эдгээр дасгалуудыг бусад дасгалуудтай хослуулан хийж болох юм. Энгийн хэрнээ гэртээ хийж болох шилдэг 12 дасгалыг та өдөрт ердөө 15 минутыг өөртөө зориулж сайхан өгзөг хөлтэй болоорой
  • Бэлхүүсээрээ таргалах нь эрүүл мэндийн олон асуудлыг ар араасаа дагуулж байдаг. Өөхлөлт нь чихрийн шижин, зүрх судасны өвчин, цусны даралт ихсэх, тархинд цус харвах, нойргүйдэл, хорт хавдар үүсэх магадлалыг нэмэгдүүлдэг. Тиймээс өөрийн эрүүл мэнддээ анхааран илүүдэл өөхлөлтийг багасгах хэрэгтэй. Мэдээж
  • Амралтын өдөрт зориулсан аятайхан зөвлөгөөг танд хүргэж байгаадаа таатай байна. Алжаалаа тайлж амрая гэвэл хөлөндөө массаж хийгээрэй. Гэхдээ заавал мэргэжлийн газар очиж хийлгэх шаардлагагүй гэртээ бие биендээ хийж өгөөрэй.
  • Бид амьдралынхаа ихэнх хугацааг сууж өнгөрүүлдэг. Суугаа ажил хийдэг гэлтгүй хөдөлгөөний дутагдалд орсон хүн бүрт хэвлий, нуруугаар өвдөх шинж ажиглагдаж эхэлдэг. Энэ нь таныг дасгал хөдөлгөөн хийх хэрэгтэй гэсний дохио юм. Тиймээс бид нуруу нь өвддөг бүсгүйчүүддээ дараах хялбар дасгалыг тогтмол хийхийг зөвлөж байна.
  • Өглөө босоод дасгал хийх нь илүүдэл жинг багасгаад зогсохгүй өдөржин эрч хүчтэй байхад тусладаг. Бие хөнгөн шингэн болчихсон мэт санагдах болно.
  • Төрөл бүрийн олон ашиг тустай жимснүүдийн нэг бол нимбэг. Нимбэг хоолонд гайхалтай сайхан амтыг мэдрүүлдэг. Мөн нимбэгтэй усыг ууснаар эрүүл мэндэд олон эерэг нөлөө үзүүлдэг гэдгийг мэдэж байгаа байх. Тэгвэл үүгээр ч зогсохгүй гоо сайхан, ахуйн хэрэглээнд ч хамгийн хэрэгтэй байгалийн цэвэр бүтээгдэхүүн юм
  • Планк дасгалыг хийснээр биеийн бүхий л булчин чангардаг. Олон минут янз бүрийн дасгал хийж, хөлсөө гаргах шаардлагагүй, планк хийгээд үзээрэй. 30 өдрийн хөтөлбөрийг танд хүргэж байна. Эхний өдөр 20 секунд барих бөгөөд хугацаагаа бага багаар ихэсгэсээр хамгийн сүүлийн өдөр 5 минут планк хийх юм.
  • Гучин нас...Амьдралаас олон зүйлийг авсан юм шиг боловч бас олон зүйлийг алдсан намбатайхан нас юм. Ихэнх 30 настай эмэгтэйчүүд гэр бүлтэй болж, нэгээс хоёр, зарим нь гурван хүүхэдтэй болчихсон амьдрал нь ерөнхийдөө тогтсон байдаг. Ажил төрөл дээрээ тодорхой байр суурь эзэлсэн байх бөгөөд удирдлагууд гүйцэтгэх ажилд томилохоосоо илүүтэйгээр итгэл үзүүлэн бага ч гэсэн удирдлагын эрх өгч эхэлдэг.
  • Монголчууд эрт дээр үеэс үр хүүхдүүдээ бүх улиралд хар цай, хонины ясны шөлөнд оруулж элдэв өвчлөлөөс сэргийлж борогшуу өсгөж ирсэн уламжлалтай улс билээ. Тэгвэл хар цай болон ясны шөл ямар ач тустай болохыг товчхон хүргэе.
  • Нүд бол хүний хамгийн чухал эмзэг эрхтний нэг. Өдөржин ажил дээрээ компьютер харж суугаад, орой гэртээ зурагтаа ширтэж, унтхынхаа өмнө утсаа оролддог юм биш биз. Ингэж байнга дэлгэж ширтэхээр хүний нүд загатнаж, бүрэлзэж, аргаж эхэлдэг бөгөөд нүдний хараа муудах аюултай.. Тиймээс өдөрт нүдэндээ 5-10 минут зарцуулаад эдгээр дасгалуудыг хийж заншаарай.
  • Ямар ч эм тарианаас илүү байгалийн гаралтай бүтээгдэхүүн болох жимс, ногоог хэрэглэх нь хүний биед асар их ач тустай билээ. Дээрх зүйлсийг хэрэглэснээр хүний биеийн хорт бодис гадагшлан, амин дэм, эрдэс бодисоо нөхөн авч, ханиад томуу бүү хэл бусад төрлийн өвчнөөс сэргийлж чаддаг
  • Хийхэд хялбархан, идэхэд амттай, эрүүл мэндэд тустай хачиртай талх бэлтгэх 20 аргыг хүргэж байна. Өдөр болгон өөр өөр сонирхолтой, өвөрмөц амттай өглөөний цай бэлдэж байгаарай.
  • Үс тань хуурайшиж, өнгөө алдаа, соронзлогдоод задгай тавихад төвөгтэй байна уу? Санаа зоволтгүй үүнийг шийдэх боломж байна. Үнэтэй салонаар үйлчлүүлж манюкер эсвэл эмчилгээ, тэжээлийн массаж хийлгэж болно л доо. Гэхдээ хямралтай үед мөнгөө багахан ч болов хэмнээд гэртээ хийж болох үсний өнгийг сэргээх
Хүний өдөр тутмын буруу хэвшил, дадал зуршлаас болж бидний бие махбодь эрт ядрах, сульдах,  
Хайртай хосуудын хооронд ямар нэг зүйл болохгүй байгааг сэрэмжлүүлсэн дохионуудыг мэдэж авахад энэ сорилт тусална. Та асуултанд үнэн зөв, шударгаар хариулж, өөртөө оноо өгөх ёстой юм шүү.
Бид ихэвчлэн үнэтэй гоо сайхны бүтээгдэхүүн, гоо сайхны салонууд л бидний гоо сайхныг аварна гэж боддог. Дэлхийн сайхан бүсгүйчүүдэд сайхан харагдах нууц жор байдаг байна. Тэд өөрийн гоо сайхандаа анхаарч байгалийн гаралтай бүтээгдэхүүнийг өөрсдийн аргаар бэлтгэн хэрэглэж иржээ. Тэрхүү аргаас таньд танилцуулъя

Сүүлийн сэтгэгдэл