• Зөвлөгөө
    Амралтын өдөрт зориулсан аятайхан зөвлөгөөг танд хүргэж байгаадаа таатай байна. Алжаалаа тайлж амрая гэвэл хөлөндөө массаж хийгээрэй. Гэхдээ заавал мэргэжлийн газар очиж хийлгэх шаардлагагүй гэртээ бие биендээ хийж өгөөрэй.
  • Шарх үүссэн дариу анхан шатны арга хэмжээг авснаар сорви үүсэхээс хамгаалж болдог. Эмэгтэйчүүд бидэнд хүүхэд хэвлийдээ тээхэд гэдэс маш ихээр язардаг, нүүрэн дээр батга гарж сорви болно, гэр орны ажилд жижиг сорви нэг мэдэхэд үүссэн байдаг. Энэ бүх шарх сорвийг бүдгэрүүлэх шилдэг аргуудыг хүргэж байна.
  • Бид амьдралынхаа ихэнх хугацааг сууж өнгөрүүлдэг. Суугаа ажил хийдэг гэлтгүй хөдөлгөөний дутагдалд орсон хүн бүрт хэвлий, нуруугаар өвдөх шинж ажиглагдаж эхэлдэг. Энэ нь таныг дасгал хөдөлгөөн хийх хэрэгтэй гэсний дохио юм. Тиймээс бид нуруу нь өвддөг бүсгүйчүүддээ дараах хялбар дасгалыг тогтмол хийхийг зөвлөж байна.
  • Нүд бол хүний хамгийн чухал эмзэг эрхтний нэг. Өдөржин ажил дээрээ компьютер харж суугаад, орой гэртээ зурагтаа ширтэж, унтхынхаа өмнө утсаа оролддог юм биш биз. Ингэж байнга дэлгэж ширтэхээр хүний нүд загатнаж, бүрэлзэж, аргаж эхэлдэг бөгөөд нүдний хараа муудах аюултай.. Тиймээс өдөрт нүдэндээ 5-10 минут зарцуулаад эдгээр дасгалуудыг хийж заншаарай.
  • Ямар ч эм тарианаас илүү байгалийн гаралтай бүтээгдэхүүн болох жимс, ногоог хэрэглэх нь хүний биед асар их ач тустай билээ. Дээрх зүйлсийг хэрэглэснээр хүний биеийн хорт бодис гадагшлан, амин дэм, эрдэс бодисоо нөхөн авч, ханиад томуу бүү хэл бусад төрлийн өвчнөөс сэргийлж чаддаг
  • Эмэгтэй бүр нарийхан чанга бэлхүүстэй байхыг хүсдэг. Үнэн хэрэгтээ, хүний бүсэлхийн хэлбэр тэдгээрийн төрлөөс хамаарч турах арга харилцан адилгүй байдаг. Та ”элсэн цаг” эсвэл ”лийрийн” хэлбэрийн биетэй бол жин нэмэгдсэн ч гэсэн хэлбэрээ хадгалах боломжтой байж болно. ”Дугуй” болон ”алим” хэлбэрийн төрлүүд нь илүү их жинтэй байдаг ба биеийн дээд хэсгүүдэд элбэг байдаг. Тэр дундаас таны биеийн хэлбэрт тохирсон үр дүнтэй дасгалыг танилцуулж байна.
  • Насанд хүрсэн хүний биеийн 50- 60%-г ус эзэлдэг. Энэхүү шингэн нь бидний эрүүл мэндэд болон бие махбодь зөв ажиллахад чухал үүрэгтэй. Гэхдээ та уух усаа хүйтэн, халуун уу? аль нь илүү эрүүл мэндэд сөрөг муу нөлөө багатай вэ?. Манайд зун халуун цаг агаартай тиймээс хүйтэн усыг илүүтэй сонгон хэрэглэдэг. Гэвч үнэндээ халуун ус нь бидний эрүүл мэндэд илүү үр өгөөжтэй болох нь нотлогдсон байна. Халуун, хүйтэн ус хүний биед ороод хэрхэн үйл ажиллагаанд нөлөөлдгийг танилцуулъя.
  • Хумс нь шигдэх шүд өвдөхөөс ч хэцүү аймшигтай өвдөлтийг мэдлүүлдэг. Буруу хумсаа авах, ариун цэвэр муу сахих зэрэг хүчин зүйлсээс болж хумс арьсан дотуур ургаж зөөлөн эдээ гэмтээж буй явдал юм. Гэрийн нөхцөлд та дур мэдэн хумсаа ухаж авах зүсэх зэрэг үйлдлийг битгий туршиж үзээрэй. Таньд эмнэлэг ортол өвчин намдаах хумсыг зөөлрүүлэх аргаас хуваалцъя.
  • Та өдөрт тогтмол хэдэн аяга ус уудаг вэ? Хүний биеийн ихэнд хувийг ус эзэлдэг учир бидний бие тогтмол усыг нэхэж, шаардаж байдаг. Бид түүнийг ундаа,цай өөр бусад шингэн зүйлсээр нөхдөг. Гэтэл огт ус уугаагүйгээс болж хүний биед олон өвчний эрт үеийн шинж тэмдэг илэрч эхэлдэг байна.
  • Турах хамгийн энгийн аргуудын нэг бол смүүти юм. Эдгээр смүүти биен дэхь хорыг гадагшуулж мөн хэрэгтэй витаминуудыг өгч байдаг. Та гэдэс ходоодоо цэвэрлэж, амин дэмээр биеэ дэмжхийг хүсэж байгаа бол эдгээр 15 смүүтийг гэртээ бэлдэж уугаарай.
  • Хүний биеийн 70 хувь нь ус байдаг. Тиймдээ ч хүний биед шаардлагатай усыг өдөрт тогтмол 1литрээс илүүгүй ус ууж нөхөж байх шаардлагатай. Их хэмжээний ус уух нь жин хасахад ихээхэн өөлөөтэй. Энэ нь таны бодисын солилцоог нэмэгдүүлэх, хоолны дуршилыг бууруулдаг байна.
  • Жирэмсэн байхад унтахад тухгүй хэцүү байдаг шүү дээ. Мөн дотор муухайрах, зүрх дэлсэх, нуруу өвдөх, байнга бие засах зэрэг нь шөнийн цагаар тайван унтахад саад болдог. Хэрэв та жирэмсэн бол зөв унтах хэвшлийг өөртөө бий болгоорой.
  • Гоё сайхан биетэй болохын хамгийн чухал зүйл бол тэсвэр хатуужил юм. Мөн бид өөрийгөө ялан дийлж, өөртөө шударга байж чадвал гэртэй ч сайхан үр дүнд хүрж болох юм. Дасгал хөдөлгөөнд заавал олон цагийг зарцуулах шаардлагагүй гэдгийг та мэдэх үү?
  • Өдөржин зогсохэсвэл хэт удаан суух, өндөр ачаалалтай гүйлт мөн алхалтын дараа таны хөл хөшиж өвдөөд булчин чинь янгинаж байна уу? Тэгвэл энэ энгийн хэрнээ үр дүнтэй, цаг тун бага зарцуулах дасгалийг хийгээд үзээрэй.
  • Хөхний булчин суларснаас болж хөх унжих асуудал олон эмэгтэйчүүдэд тулгардаг. Ялангуяа төрсний дараа хөх унжих нь элбэг байдаг. Хөх унжих нь биеийн галбирыг онцгүй харагдуулдаг гэхдээ та бүхэнд дуулгах сайхан зөвлөгөө байна. Ингээд хөхний булчин чангалж, зөв галбиртай болоход тань туслах иогийн шилдэг 5 дасгалыг хүргэж байна. Үр дүн нь мэдрэгдэх болно.
  • Алхах бол хүний биед хамгийн сайн эмчилгээ юм.Бид нойроо зохицуулах, эрүүл хоолны дэглэм, дасгал хөдөлгөөнийг хослуулснаар эмнэлгээс зайлсхийх бүрэн боломжтой. Өдөр бүр 15-30 минут алхах нь хүний биеийн ​​ерөнхий байдал, эрүүл мэндийг эрс сайжруулдаг байна.
  • Санах ойн асуудал ихэнхдээ хөгшрөлттэй холбоотой байдаг бол 18-39 насны залуучуудын 14% нь тархины үйл ажиллагааг бууруулах гадны хүчин зүйлс нөлөөлдөг байна. Аз болоход, энэ асуудлыг шийдэхэд туслах ”Супер Тархи Иог” нэртэй энгийн дасгалыг санал болгож банйа. Энэ нь таны оюун санааны хүчийг нэмэгдүүлэх болно.
  • Нурууны яс хүний байнгын буруу зуршлаас болж төхтийсөн хэлбэрт орж тогтдог. Хүний нурууны тэгш хэмтэй ясыг 180 градуусаар урагш сунгаж байна гэсэн үг юм. Тиймээс та уг буруу зуршлаа засахын тулд дараах дасгалуудыг хийж хэвшээрэй.
  • Та олон төрлийн тураах хоолны дэглэмийг туршиж, хэрэглэсэн ч жингээ хасах оролдлого тань үр дүнд хүрэхгүй байна уу? Бид хатуу хоолны дэглэм барьсан ч хүний биеийн жинг тогтмол барьж байдаг хоол хүнсийг бид өдөр тутамдаа хэрэглэдэг байна.
  • Хэрэв та кофе огт уудаггүй бол та өөртөө тохирсон зөв кофегоо олоогүй байна гэсэн үг. Зургаан зуу гаруй жилийн турш кофе дэлхийд улс төр, нийгэм, оюун санаагаараа өөрчлөгдсөөр өнөөг хүрсэн юм. Кофены түүх бол зөвхөн хүнсний соёлын нэг хэсгээс гадна хувь хүний соёлын нэг хэсэг юм. Кофе хэрэглэх сонирхолтой зааврыг хүргэе.
  • Өдөр бүр эрүүл хүнсийг бид гэр бүлийнхэндээ зориулахыг хүсдэг. Жимс, ногоог зөвхөн дангаар нь идэх бус smoothie болгон хэрэглэвэл таны өдөрт авах ёстой шим тэжээлийг хангалттай нөхөх юм. Ингээд хүний биед хэрэгтэй, амттай 5 smoothie бэлдэх жорыг танилцуулж байна.
  • Олон эмэгтэйчүүд сул арьсаа чангалж гоо сайхан харагдахыг хүсдэг шүү дээ. Ялангуяа төрсний дараа гарын булчингийн арьс суларч үлддэг. Хэрвээ та сайхан гартай харагдахыг хүсвэл эдгээр 6 дасгалыг хийгээрэй.
  • Нуруу нь өвддөг хүмүүст бөмбөг ашиглан хийх хялбархан дасгалыг санал болгож байна. Эдгээр дасгалууд нь нурууныхаа хэсгийг бэхжүүлэх гайхалтай арга юм.
  • Бодисын солицоо сайжруулж, өтгөний гадагшлуулан гэдсийг цэвэрлэж, биен дэхь хорыг гадагшлуулан, цусыг шингэлэх үйлчилгээ бүхий бууцайтай ногоон смүүти гэрийн нөхцөлд хийх зааврыг бүсгүйчүүддээ хүргэж байна. Царай шингэрч, арьс цаанаасаа гэрэлтсэн цэвэрхэн болох болно
  • Эмэгтэйчүүдийн сайхан харагдах ёстой чухал зүйлсийн нэг нь яахын аргагүй зөв хэлбэртэй өгзөг юм. Бүсгүйчүүд бид хичээл зүтгэлтэй байвал гэрийн нөхцөлд ч сайхан өгзөгтэй болох боломжтой боллоо. Эрүүл зөв хооллолт байнгын дасгал хөдөлгөөнийг бүсгүйчүүд бид амьдралынхаа нэгэн хэв маяг болгож чадвал залуу, эрүүл, эрч хүчтэй байж чадах болно.
  • Дүн өвлийн хүйтэн өнгөрч, хаврын урь аль хэдийнэ оржээ. Хаврын улиралд хүний сэтгэл тавгүйтэж, бие ядрах нь элбэг байдаг учир үүнийгээ эмчлэхийн тулд эм хэрэглэдэг. Тиймээс эмийн бус аргаар сэтгэлээ сэргээж, биеэ эрүүлжүүлэх витаминлаг жүүс бэлтгэх 7 жорыг хүргэж байна.
  • Өгзөг болон гуяны булчингаа хэгжүүлж сайхан хэлбэртэй болгохыг хүсэж байгаа эмэгтэйчүүдэд зориулан дасгалжуулагч Алекс Сильвер-Фэган эдгээр дасгалыг хийхийг зөвлөж байна. Гэртээ хийх боломжтой тун энгийн дасгал бөгөөд 15 минут л зарцуулахад болно.
  • Өглөөдөө нэг аяга ногоон шүүс уух нь тэр өдрийг эрч хүчтэй өнгөрүүлэхэд тусалдаг. Жишээ нь цэцэгт байцааны шүүсэ фермент, амин дэм, шим тэжээл, эрдэс бодисоор баялаг тул таны биеийг энергийг алдагдуулалгүй харин ч нөхөж байдаг. Бүх төрлийн ногоон шүүс нь
  • ”Түвдийн 5 сувд” хэмээн нэрлэгддэг энэхүү дасгал нь хамгийн үр дүнтэй дасгалуудын нэг юм. Түвдийн лам нар биеийн бүхий л булчинг ажиллуулаад зогсохгүй , эрүүл мэндийн үйл ажиллагааг хэвийн байлгахад тусладаг аж.
  • Эрүүл мэндэд ямар ч хор уршиггүйгээр 7 хоногт 10 кг хасах боломж бараг байхгүй. Эрүүлээр илүүдэл жингээ хаяхын тулд зөв хооллолт дасгал хөдөлгөөн маш чухал . Богино хугацаанд хүссэн жиндээ хүрч болох эрүүл ух жорыг санал болгож байна.
Хятадын анагаах ухааны нэгэн гайхамшиг бол хүний биед байгаа цэгээр дамжуулан эмчлэх явдал  
Хайртай хосуудын хооронд ямар нэг зүйл болохгүй байгааг сэрэмжлүүлсэн дохионуудыг мэдэж авахад энэ сорилт тусална. Та асуултанд үнэн зөв, шударгаар хариулж, өөртөө оноо өгөх ёстой юм шүү.
Бүх цаг үеийн хамгийн үзэсгэлэнтэй, халуухан, амжилттай бүсгүйчүүдийн нэг бол яах аргагүй Жессика Альба юм. 2 хүүхдийн ээж болсон ч гоолиг, чийрэг биеээрээ олныг гайхашруулсаар, өөрөө ч багагүй хүчин чармайлт гаргадаг аж. Түүний хувийн дасгалжуулагч Рамона Браганза PopSugar Fitness

Сүүлийн сэтгэгдэл