• Зөвлөгөө
    Дасгал хөдөлгөөн бидэнд чухал ч ажлын цаг заваас шалтгаалан фитнесд явж амжддаггүй шүү дээ. Гэхдээ та эдгээр дасгалыг гэртээ хийснээр биеийн тамирын зааланд дасгал хийсэнтэй ижил ачааллыг авах юм. Танд ердөө 5 минут хангалттай
  • Халуун зуны өдрүүдэд хүйтэн ус, ундаа, хүйтэн агааржуулагч шиг хэрэгтэй зүйл үгүй. Эрүүл мэндэд тустай мөн амны цангааг сайн тайлах 4 төрлийн хүйтэн ундааны жорыг та бүхэндээ хүргэж байна.
  • Йог бол биеийг эрүүл болгож, сэтгэл санааг тогтвортой байлгахад тусалдаг байдаг эртний дасгал юм. Хостойгоо хийх дасгалууд нь зөвхөн эрүүл мэндийг дэмжээд зогсохгүй хосууд хоорондоо илүү ойлголцход тусалдаг. Мөн бие биедээ итгэх итгэлийг нэмэгдүүлдэг байна.
  • Баяр ёслол, тэмдэглэлт үйл явдал гээд онцгой баярын өдрүүд та бидний амьдралд мундахгүй их тохиодог шүү дээ. Харин энэ өдрүүдэд үүсдэг гол асуудал бол хооллолт байдаг.
  • Хоол унднаас болж гэдэс нь євдєж байгаагvй хvн гэж бараг байхгvй байх. Хоолны хордлого авсан vед гэдэс хvржигнэн дуугарч мушгин євдєх, єдєрт 3-10 удаа гvйлгэх, заримдаа халуурах, толгой бага зэрэг эргэх зэрэг шинж илэрдэг. Энэ нь таны биенд євчин vvсгэгч бичил биетvvд орчныг илтгэж байгаа ажээ.
  • Нас ахих тусам өвдөгөөр хатгуулах ихэсдэг шүү дээ. Хүн нас ахих тусам ясны зөөлөн эд буюу үе мөчний шингэн багасч өвдөгөөр хатгуулах, цаашлаад яс хэврэг болох зэрэг шинж тэмдгүүд ажиглагддаг. Өвдөг бол биеийг тэнцвэртэй байлгаж хөдөлгөөнд чухал үүрэгтэй.
  • Хөх янз бүрийн шалтгаанаас болж унждаг нь олон эмэгтэйчүүдэд асуудал болдог. Тиймээс цээжний булчин чангалж , хөхийг өргөх 7 дасгалыг мэргэжиллтнүүд хүргэж байна.
  • Хаврын улиралд хүний биед амин дэм, витамин болон шингэн зүйл дутагдаж байдаг. Тиймээс амттай, амин дэмтэй, амны цангаа тайлах, биеийн эсэргүүцлийг сайжруулан , эрч хүч өгөх амтат ундаа гэртээ бэлдэх 9 жорыг хүргэж байна. Орцонд орсон зүйлс их үнэтэй биш учраас өөртөө болон гэр бүлийнхэндээ гэр бүлийн
  • Нялх хүүхэд тавгүйрхэх үедээ уйлдаг, тэрээр одоохондоо өөрийн байдлаа бусдад илэрхийлэх өөр арга мэдэхгүй . Хүүхдийн уйлахыг маш амархан болиулж, тайвшруулж болно гэж хүүхдийн эмч буюу педиаторууд үздэг! Үүний тулд хүүхдийн хөлөнд зөв иллэг хийхэд л хангалттай.
  • Олон эмэгтэйчүүд сул арьсаа чангалж гоо сайхан харагдахыг хүсдэг шүү дээ. Ялангуяа төрсний дараа гарын булчингийн арьс суларч үлддэг. Хэрвээ та сайхан гартай харагдахыг хүсвэл эдгээр 6 дасгалыг хийгээрэй.
  • Эдгээр дасгалууд хийхэд тун энгийн бөгөөд хаана ч хийхэд тохиромжтой. Өгзөг болон гуяны булчингаа чангалаад энэ зун өөртөө итгэлтэй алхаарай
  • Төрсний дараах дотор бэлэг эрхтэнүүд бараг нэг том шарх гэхэд илүүдэхээргүй болсон байдаг болохоор элдэв халдвар авахад их эмзэг болсон байдаг. Иймд төрсний дараах элдэв хүндрэлээс зайлсхийхийн тулд төрсөн эмэгтэй эмзэг эрхтэний ариун цэврийг зөв бөгөөд сайн сахих ёстой байдаг.
  • Хүн сайн унтаж амарсанаар ажил үйлс бүтэмжтэй, бие хөнгөн, сэтгэл өөдрөг байдаг. Гэвч комьпютер болон жолооны ард удаан суух, янз бүрийн шалтгаанаас болж стрессд орох, дасгал хөдөлгөөн дутагдах зэрэг олон шалтгаанаас болж хүний биеийн булчингууд хөшиж
  • Илүүдэл жингээсээ салах гэж байгаа бол яг одооноос эрүүл зөв хооллож, идэвхтэй хөдөлгөөн хийж, эдгээр смүүтийг бэлдэж уугаарай.
  • Өглөөдөө нэг аяга ногоон шүүс уух нь тэр өдрийг эрч хүчтэй өнгөрүүлэхэд тусалдаг. Жишээ нь цэцэгт байцааны шүүсэ фермент, амин дэм, шим тэжээл, эрдэс бодисоор баялаг тул таны биеийг энергийг алдагдуулалгүй харин ч нөхөж байдаг. Бүх төрлийн ногоон шүүс нь
  • Хүзүү өвдөх нь нийтлэг байдаг. Хүзүүгээ өвтгөхгүй байх нь дэрээ зөв сонгож, тав тухтай унтхад оршдог. Хэрвээ таны хүзүү ямар нэгэн шалтгаанаас болж өвдөж байгаа бол эдгээр энгийн дасгалыг хийгээрэй. Эмчийн зөвлөж буй 6 дасгалыг хүргэж байна
  • Ямар ч эм тарианаас илүү байгалийн гаралтай бүтээгдэхүүн болох жимс, ногоог хэрэглэх нь хүний биед асар их ач тустай билээ. Дээрх зүйлсийг хэрэглэснээр хүний биеийн хорт бодис гадагшлан, амин дэм, эрдэс бодисоо нөхөн авч, ханиад томуу бүү хэл бусад төрлийн өвчнөөс сэргийлж чаддаг
  • Биеийн тамирын хүмүүжил ба чийрэгжүүлэлт нь хүүхдийн хөхүүл байх үед бие организм нь зөв хэлбэртэй хөгжихөд голлох үүрэгтэй. Биеийн хөгжил зөв, чийрэгжсэн хүүхэд орчиндоо хялбар дасан зохицож, өвчлөх нь бага, өвчилсөн ч хурдан эдгэрдэг. Биеийн тамирын хүмүүжил, чийрэгжүүлэлтийн үндэс нь хүүхдээ зөв арчлах, хувцсыг нь цаг агаар болон...
  • Хөл нь зүрхний нэгэн адил асар их ачаалал үүрч байдаг. Өдөржингөө хөлөнд хуримтлагдсан хөлс, бохирыг оройд унтахын өмнө тогтмол цэвэрлэж дадах нь зүрх, тархины үйл ажиллагаанд сайнаар нөлөөлдөг байна. Харин хөлний эвэр дулааны улиралд асуудал болдог.
  • Бид өөрсдөө ч мэдэхгүй нуруугаа бөгтийлгөн алхаж , сууж байдаг. Ялангуяа комьютерийн өмнө олон цагаар бөгтийн суух нь эрүүл мэндэд сөрөг нөлөөтэй. Энэ зуршлаа өөрчлөхгүй байвал яваандаа бөгтөр болж, эрүүл мэндэд сөргөөр нөлөөлдөг. Та бүхэнд нуруугаа
  • үнд кальци ямар чухал хэрэгтэйг бүгд мэднэ. Харин шоколад, кофе, архи хэтрүүлж хэрэглэснээр кальцийн хомсдол үүсдэг...
  • Бидний ихэвчлэн унтдаг байрлал нь эрүүл мэндэд сөргөөр нөлөөдөг хэмээн мэргэжлийн эмч нар хэлж байна. Гэхдээ унтах дуртай байрлалаа хүчээр өөрчлөх хэрэггүй. Харин эдгээрийг анхаарах хэрэгтэй. Мэргэлжийн эмчийн зөвлөгөөг хүргэж байна.
  • Ходоод гэдсэнд хорт бодис дүүрч гадагшлуулж чадахгүй удвал нүүрний арьс харлаж сэвхтэхээс гадна өтгөн хатаж эхэлдэг. Тиймээс гэрэлтсэн сайхан арьстай болж, өтгөн хатахаас сэргийлж болно.
  • Төрөлтийн өвдөлт нь бие махбодиос их хүчин чармайлт шаарддаг ба эхийн байрлал, булчин мэдрэлийн байдалд нөлөөлдөг. Мөн өвдөлтөнд айдас ихээр нөлөө үзүүлдэг учир та айх хэрэггүй. Хэрэв та хүсвэл төрөлтийг бүрэн өвчин намдаалттай явуулах боломжтой. Төрөлтийн туршид илүү үр дүнтэй өөр өөр байрлал сонгохыг та урьдчилан эрүүл мэндийн тусламж үзүүлэгч эмч, эх баригчтай чөлөөтэй асууж ярилцаарай. Та төрөлтийн 1-р үе буюу умайн базлалт эрчимжиж,
  • ”Түвдийн 5 сувд” хэмээн нэрлэгддэг энэхүү дасгал нь хамгийн үр дүнтэй дасгалуудын нэг юм. Түвдийн лам нар биеийн бүхий л булчинг ажиллуулаад зогсохгүй , эрүүл мэндийн үйл ажиллагааг хэвийн байлгахад тусладаг аж.
  • Планк бол гэртээ хийж болох хамгийн үр дүнтэй дасгал. Бага цаг хугацаа зарцуулах хирнээ үр дүн сайн байдаг. Өдөр бүр планк хийснээр таны биед ямар өөрчлөлт гарахыг хүргэж байна.
  • Турахыг хүсэвч , дасгал хийх дургүй бүсгүйчүүдээ анхаарлаа хандуулаарай. Дасгал хийхгүйгээр турах арга байдаг бөгөөд зөв хийж чадвал тодорхой үр дүн гардаг. Хүнд дасгал, хоолны дэглэм барихгүй учраас туршаад үзээрэй
  • Өвчин, зовиур гэдэг хэлж ирдэггүй, хийсч ирдэг. Тийм ч болохоор өвчин зовиур хийсч ирэх үед эм тан байхгүй, эмчид үзүүлэх боломжгүй байх нь олонтаа. Ийм үед яах вэ? Цэгэн массажийг хийгээд үз. Тусгай мэргэжил, тоног төхөөрөмж шаардахгүй, энгийн.
  • Нурууны өвдөлт жирэмсний явцад элбэг тохиолддог бөгөөд жирэмсэн эмэгтэйчүүдийн бараг 50 хувьд илүү тод илэрдэг байна. Нурууны өвдөлт жирэмсэн эмэгтэйчүүдийн идэвхтэй байдал болон ажлын чадварыг бууруулахаас гадна бөөлжис цутгах зовиурын томоохон шалтгаан болдог. Хэдийгээр нуруу өвдөх нь
Тун удахгүй урин дулаан цаг ирлээ бүсгүйчүүдээ... Илүүдэл жингээ хасч, эрүүл чийрэг, сайха  
Хайртай хосуудын хооронд ямар нэг зүйл болохгүй байгааг сэрэмжлүүлсэн дохионуудыг мэдэж авахад энэ сорилт тусална. Та асуултанд үнэн зөв, шударгаар хариулж, өөртөө оноо өгөх ёстой юм шүү.
Бүх цаг үеийн хамгийн үзэсгэлэнтэй, халуухан, амжилттай бүсгүйчүүдийн нэг бол яах аргагүй Жессика Альба юм. 2 хүүхдийн ээж болсон ч гоолиг, чийрэг биеээрээ олныг гайхашруулсаар, өөрөө ч багагүй хүчин чармайлт гаргадаг аж. Түүний хувийн дасгалжуулагч Рамона Браганза PopSugar Fitness

Сүүлийн сэтгэгдэл