• Зөвлөгөө
    Шоколадны дэглэм нь сонсоход сайхан сонсогдож байгаа боловч маш чанга, тэвчээр шаардсан дэглэм юм. 5-7 хоног барьж болно. Энэ хугацаанд 6 кг хүртэл турах боломжтой. Спортоор нэмж хичээллэж чадвал 8 кг-ыг ч хаяж чадна. Гэхдээ, 7 хоног тэсэхэд бэрх, бас эрүүл мэндэд халгаатай байх талтай. Тийм болохоор энэ дэглэмийг 1-2 хоног, яаралтай 2-3 кг турах шаардлагатай үедээ хэрэглэхэд зүгээр юм
  • Байгалийн гаралтай жимс ашиглан смүүти хийж уух нь олон төрлийн ашиг тустай. Энэ удаад гэдэсний гүрвэлзэх хөдөлгөөн сайжруулж, ой тогтоолтыг сайжруулах смүүти бэлтгэх жорыг хүргэж байна.
  • Жирэмсэн байхад унтахад тухгүй хэцүү байдаг шүү дээ. Мөн дотор муухайрах, зүрх дэлсэх, нуруу өвдөх, байнга бие засах зэрэг нь шөнийн цагаар тайван унтахад саад болдог. Хэрэв та жирэмсэн бол зөв унтах хэвшлийг өөртөө бий болгоорой.
  • Ажил дээрээ болон гэртэй сандал дээр удаан хугацаагаар суух нь нуруунд суулт өгч, биед хөдөлгөөний дутагдал болох хор нөлөөтэй. Шинжлэх ухааны судалгааны үр дүнгээс харахад удаан хугацаагаар сууж байгаа хүмүүс хавдар, II-р хэлбэрийн чихрийн шижин, зүрхний өвчин, илүүдэл жинтэй болох магадлалтай байдаг. Тиймээс ажил дээрээ байсан ч сандал ашиглан хийж болох энэхүү дасгалыг сураад аваарай
  • Санах ойн асуудал ихэнхдээ хөгшрөлттэй холбоотой байдаг бөгөөд 18-35 насны хүтүүсийн тархины үйл ажиллагааг буурууч мартах, ой тогтоолт удаан болох зэрэг асуулалд 14% нь гадны хүчин зүйлс нөлөөлдөг байна. Энэ асуудлыг шийдэхэд туслах ”Супер Тархи Йог” нэртэй энгийн дасгалыг санал болгож байна. Энэ нь таны оюун санааны хүчийг нэмэгдүүлэх болно
  • Нуруу нь өвддөг хүмүүст бөмбөг ашиглан хийх хялбархан дасгалыг санал болгож байна. Эдгээр дасгалууд нь нурууныхаа хэсгийг бэхжүүлэх гайхалтай арга юм
  • Хэрвээ та өгзгөө өргөж, гэдэсний унжсан хэсгээ чангалахыг хүсэж байгаа бол энэхүү 3 дасгалыг 1 сарын турш хийгээд үзээрэй.
  • Сайхан өгзөгтэй болох хялбархан боллоо. 7 хоногийн дотор үр дүн нь мэдэгдэх аргаас хуваалцъя. Эмэгтэй хүн хичээж чадвал хүссэн бүхэндээ хүрэх бүрэн боломжтой шүү. Өглөө босоод, орой унтахын өмнө ороо ашиглаад өгзөгөө томруулах дасгалыг санал болгож байна
  • Та илүүдэл жингээ гэртээ дасгал хийж хаяхыг хүсэж байгаа эдгээр дасгалыг хийгээд үзээрэй. Фитнестд явж цаг заваа үрэхгүйгээр өөрийн хичээл зүтгэлээр хүссэн өөр үр дүндээ хүрч болох юм шүү. Гол нь та шантрахгүй, тууштай хийх
  • Хөл бидний өдөр тутмын үйл ажиллагаанд хамгийн чухал нөлөөтэй. Удаан хугацаагаар зогсох, алхах, хөлд эвгүй гутал өмсөх зэрэг нь хөл ядрах гол шалтгаан болдог. Хөл өвчингүй байх нь мэдрэлийн үйл ажиллагаанд сайн нөлөөтэй. Тиймээс доорх хөл арчлах аргаас суралцаарай
  • Хөлийн ул хөндүүрлэх, хөшиж өвдөх зэрэг нь хөл дээрээ зогсон их цагийг зарцуулдаг хүмүүст болон удаан хугацаагаар суугаа ажил хийдэг хүмүүст элбэг тохиолддог. Өвдөлт намдаах, хаван арилгах нь маш их цаг хугацаа шаарддаггүй бөгөөд зориулалтын дасгал хийх нь өвчинг арилхад туслах болно
  • Хүний биеийн 70 хувь нь ус байдаг. Тиймдээ ч хүний биед шаардлагатай усыг өдөрт тогтмол 1 литрээс илүүгүй ус ууж нөхөж байх шаардлагатай. Их хэмжээний ус уух нь жин хасахад ихээхэн өөлөөтэй. Энэ нь таны бодисын солилцоог нэмэгдүүлэх, хоолны дуршилыг бууруулдаг байна
  • Нурууны өвдөлт, хүзүү өвдөх нь түгээмэл хүн бүрт тохиолддог зүйл болжээ. Гэсэн хэдий ч бид өвдөлт мэдрэгдэж эхэлсэн даруйд арга хэмжээ авч эхлэх хэрэгтэй. Мөрөнд тасралтгүй даралт ирснээр хүзүүний өвдалт архаг болдог байна. Маккензи дасгал нь зөвхөн хүзүүний өвдөлтийг эмчлэх биш нуруу нугасны олон өвөдлтийг эмчилдэг шилдэг дасгал юм
  • Уг дасгалыг та тогтмол 10 хоног хийгээд үр дүнг өөрийн биеэр мэдрээрэй. Дасгал хийхэд тусгай тоног төхөөрөмж шаардлагагүй бөгөөд зөвхөн таны хичээл зүтгэл л хүссэн үр дүнг тань авчрах болно
  • Элдэв янзын олон дасгал хийлгүйгээр 21 хоногийн хугацаанд гуя, бэлхүүсээрээ турах аргыг та нартаа хүргэж байна. Энэхүү дасгал нь тун энгийн мэт харагдаж байгаа боловч багагүй тэвчээрийг таниас шаарддаг. Түүнийхээ хэрээр ч үр дүн сайн байдаг. Биеийн бүхий л булчинд нөлөөлөх бөгөөд гэдэсний таталтыг 100 удаа
  • Амны хөндийн эрүүл ахуй гэдэг дотор эрхтэн цаашлаад бие махбодь бүхэлдээ эрүүл байхын үндэс юм. Шүдээ эрүүл байлгах нь хоол боловсруулах тогтолцоонд мөн гоо сайханд өндөр ач холбогдолтой. Шүдийг арчлахдаа зөвхөн угаалтанд даатгаж болохгүй юм. Үүнд зөв хооллолт нэн чухал үүрэгтэй юм. Тиймээс шүд сайхан байхын бас нэгэн нууц болох зөв хооллолтйн талаар танилцуулъя
  • Насанд хүрсэн хүний биеийн 50- 60%-г ус эзэлдэг. Энэхүү шингэн нь бидний эрүүл мэндэд болон бие махбодь зөв ажиллахад чухал үүрэгтэй. Гэхдээ та уух усаа хүйтэн ?, халуун уу? аль нь илүү эрүүл мэндэд сөрөг муу нөлөө багатай вэ?. Бид ихэвлэн хүйтэн ус өдөр тутамдаа хэрэглэдэг. Гэвч үнэндээ халуун ус нь бидний эрүүл мэндэд илүү үр өгөөжтэй болох нь нотлогдсон байна. Халуун, хүйтэн ус хүний биед ороод хэрхэн үйл ажиллагаанд нөлөөлдгийг танилцуулъя.
  • Төрсний дараа эмэгтэйчүүд бидэнд унжиж суларсан гэдэс хамгийн асуудалтай байдаг. Хүүхэд тээж төрүүлснээс болж таны бие махбодь эрс өөрчлөгдөж өмнө байсан хэлбэртэй ороход маш их хөдөлмөр, хичээл зүтгэл шаардах болно. Төрсөн ээжүүддээ болон илүүдэл жинтэй бүсгүйчүүддээ зориулан энгийн хүч шаардахгүй хэрнээ маш үр дүнтэй гэдэсний булчин чангалах дасгалыг санал болгож байна Тэвчээртэйгээр дасгал хөдөлгөөнөө хийж өөртөө итгэн жингээ хасаарай.
  • Чанга булчинлаг гар эмэгтэй хүнийг эрүүл өөртөө итгэлтэй харагдахад тусалдаг. Унжсан сул арьс хүнийг хамгийн хөгшин харагдуулдаг зүйлийн нэг юм. Зөвхөн залуу гэлтгүй бүх насны хүмүүс биеэ сайхан авч явах бүрэн боломжтой юм. Залуу сайхан харагдаж өөртөө итгэлтэй хүссэн хувцсаа өмсөж алхаарай бүсгүйчүүдээ
  • Нимгэн ганган хувцсаар гоёх бүсгүйчүүд маань нарийхан бэлхүүс, чанга гэдэстэй байхыг үргэлж хүсдэг. Хэвлийн булчин бусад булчинг бодвод хамгийн хурдан чангарч агшдаг булчин юм. Тиймээс чанга гэдэстэй болох маш хялбар. Бид таньд сандал ашиглан өдөрт ердөө 10 минутыг өөртөө зориулахыг зөвлөж байна. Өөрчлөлт зөвхөн таны хичээл зүтгэлээр бий болно
  • өдөлгөөнгүй ажилд хамгийн их ачаалал авч, өвддөг хэсэг бол нуруу юм. Тааламжгүй мэдрэмж, өвдөлт, булчингийн сулралууд бага багаар муудсаар хамгийн сүүлд хөдөлгөөнгүй болох ч аюултай. Тиймээс та ажлынхаа завсраар 5 минутыг өөртөө зориулж оффисын сандал дээр хийж болох хялбар бөгөөд үр дүнтэй дасгалыг зөвлөж байна.
  • Хүний биеийн 70 хувь нь ус байдаг. Тиймдээ ч хүний биед шаардлагатай усыг өдөрт тогтмол 1литрээс илүүгүй ус ууж нөхөж байх шаардлагатай. Их хэмжээний ус уух нь жин хасахад ихээхэн өөлөөтэй. Энэ нь таны бодисын солилцоог нэмэгдүүлэх, хоолны дуршилыг бууруулдаг байна. Тиймээс ус уун турахыг хүсвэл дараах зөвлөгөөг хэрэгжүүлээрэй
  • Йогын эрдэм мэдлэг асар их, гүн гүнзгий байдаг шиг, түүний ач тус мөн адил асар их юм. Йогоор хичээллэх нь бие, сэтгэл оюун санаанд олон талын ач тустай. Бие, сэтгэл, оюун санааг тэнцвэржүүлэх замаар хувь хүнийг өөрөөр нь залуужуулахыг зорьдог. Йогын дасгалын гол анхаардаг зүйл бол ”тэнцвэрт байдал” юм. Та хамгийн энгийн дасгалуудыг өдөр тутмын амьдралынхаа нэгэн хэв маяг болгон хичээллэх хэрэгтэй
  • Жингээ хасаж, хүссэн хувцасаа өмсөн, өөртөө итгэлтэй алхахыг хүсэж байвал та маргааш гэж хоошлуулалгүйгээр яг одоо эхлээрэй. Хүссэн хэмжээндээ хүртэл турахыг хүсч байвал дуртай хоол, амттанаасаа мэдээж татгалзаж чадах сэтгэлийн бэлтгэлтэй байх хэрэгтэй. 14 хоногт схэмтэйгээр нимбэгний шүүсийг хэрэглэх эрүүл, хялбар турах нэгэн аргыг танилцуулж байна
  • Хөлийн шагай эрүүл байх нь таны тэнцвэрийг сайжруулж, хөлийг бэхжүүлэхийн зэрэгцээ гэмтэх эрсдэлийг бууруулж, уян хатан байдлыг сайжруулах болно. Шагайн өвчинг арилгах мөн эрүүл байлгах маш олон янзын арга байдаг. Сууж байх үедээ гүйцэтгэж болох дасгалыг ажил дээрээ эсвэл телевизор үзэж байхдаа хийж болно. Та бас зогсож байхдаа шагайны дасгал хийж болох юм
  • Хүн хэт их ядарснаас болж унтаж амрах бус огт унтаж чадахгүй байдалд хүрдэг. Нойронд муудсан үед тайвшрах олон арга бий. Түүний дотроос таны мэдрэлийн системийг тайвшруулж, стрессийг багасгах шилдэг хөдөлгөөнийг танилцуулж байна.
  • Суугаа ажил болон нуруунд ачаалал өгөх хүнд хөдөлмөр эрхэлдэг мөн буруу суулттай хүмүүсийн нуруу ихэвчлэн өвддөг. Нурууны өвдөлт даамжирсаар нурууны суулт ч болж болох юм. Тэр тохиолдолд та заавал эмчил хандах шаардлагатай. Харин таньд хөдөлгөөний дутагдлаас болж нуруу тань өвдөж эхэлсэн бол та зарим хялбар дасгалуудыг хийхэд л хангалттай юм
  • Амны хөндийн эрүүл ахуй бол хүний бусдад өөрийгөө таниулах хамгийн анхны зүйл юм. Судалгаагаар дэлхий дээр амьдарч буй хүмүүсийн 35-45% нь амны хөндийн өвчлөлтэй байдаг. Америк улс зөвхөн амны хөндийн эрүүл мэндийн бүтээгдэхүүндээ 10 гаруй тэрбум ам.доллар зарцуулдаг гэнэ. Тиймээс эрүүл мэндийн салбарынхан амны хөндийг эрүүл байлгах үр дүнтэй, зардал бага, эрүүл аргуудыг судалгаагаар гаргажээ
  • Шарх үүссэн дариу анхан шатны арга хэмжээг авснаар сорви үүсэхээс хамгаалж болдог. Эмэгтэйчүүд бидэнд хүүхэд хэвлийдээ тээхэд гэдэс маш ихээр язардаг, нүүрэн дээр батга гарж сорви болно, гэр орны ажилд жижиг сорви нэг мэдэхэд үүссэн байдаг. Энэ бүх шарх сорвийг бүдгэрүүлэх шилдэг аргуудыг хүргэж байна.
  • Хэрхэн жингээ хасах аргаа нэг л олохгүй байна уу?. Та заавал фитнэст явах шаардлагагүй юм. Илүүдэл жинг хурдан арилгахад туслах гол чухал дасгалуудыг сонгох нь таны цаг хугацаа хэмнэх хамгийн чухал зүйл юм. Мөн та үргэлж эрүүл хооллолтыг хослуулах хэрэгтэй гэдгээ бүү мартаарай! Дасгалаа дагаад хийгээрэй
Сүүлийн үед инстаграмаар олны танил болж буй олон загвар өмсөгчид бий. Тэдний нэг бол Mari  
Хайртай хосуудын хооронд ямар нэг зүйл болохгүй байгааг сэрэмжлүүлсэн дохионуудыг мэдэж авахад энэ сорилт тусална. Та асуултанд үнэн зөв, шударгаар хариулж, өөртөө оноо өгөх ёстой юм шүү.
Ээж гэдэг хүн үр хүүхдийнхээ төлөө байгаа бүхнээ зориулан амьдардаг гайхалтай хүмүүс. Энэ дэлхийн бүхий л хүмүүс эх хүний тухай магтан дуулдаг. Тэгвэл сүүлийн үед ээжүүд өөртөө ч чамгүй анхаарал тавих болжээ. Үүний тод жишээ бол охидоосоо ялгахааргүй залуухан сайхан

Сүүлийн сэтгэгдэл