• Зөвлөгөө
    Нүд бол хүний хамгийн чухал эмзэг эрхтний нэг. Өдөржин ажил дээрээ компьютер харж суугаад, орой гэртээ зурагтаа ширтэж, унтхынхаа өмнө утсаа оролддог юм биш биз. Ингэж байнга дэлгэж ширтэхээр хүний нүд загатнаж, бүрэлзэж, аргаж эхэлдэг бөгөөд нүдний хараа муудах аюултай.. Тиймээс өдөрт нүдэндээ 5-10 минут зарцуулаад эдгээр дасгалуудыг хийж заншаарай. 
  • Ажил дээрээ болон гэртэй сандал дээр удаан хугацаагаар суух нь нуруунд суулт өгч, биед хөдөлгөөний дутагдал болох хор нөлөөтэй. Шинжлэх ухааны судалгааны үр дүнгээс харахад удаан хугацаагаар сууж байгаа хүмүүс хавдар, II-р хэлбэрийн чихрийн шижин, зүрхний өвчин, илүүдэл жинтэй болох магадлалтай байдаг. Тиймээс ажил дээрээ байсан ч сандал ашиглан хийж болох энэхүү дасгалыг сураад аваарай
  • Нимбэг /лимон/ хавдрын эсрэг химийн эмчилгээнээс 10000 дахин илүү үр дүнтэй тэмцдэг. Нимбэг нь хавдрын эд эсийг үхүүлдэг гайхамшигтай хүнсний зүйл ажээ. Тэрээр химийн эм тарианаас 10 мянга дахин их хүчтэй үйлчилгээ үзүүлдэг гэнэ. 
  • Санах ойн асуудал ихэнхдээ хөгшрөлттэй холбоотой байдаг бол 18-35 насны залуучуудын 14% нь тархины үйл ажиллагааг бууруулах гадны хүчин зүйлс нөлөөлдөг байна. Аз болоход, энэ асуудлыг шийдэхэд туслах ”Супер Тархи Иог” нэртэй энгийн дасгалыг санал болгож банйа. Энэ нь таны оюун санааны хүчийг нэмэгдүүлэх болно.
  • Төрсний дараа эмэгтэйчүүд бидэнд унжиж суларсан гэдэс хамгийн том асуудалтай болдог. Хүүхэд тээж төрүүлснээс болж таны бие махбодь эрс өөрчлөгдөж өмнө байсан хэлбэртэй ороход маш их хөдөлмөр, хичээл зүтгэл шаардах болно. Төрсөн ээжүүддээ болон илүүдэл жинтэй бүсгүйчүүддээ зориулан энгийн хүч шаардахгүй хэрнээ маш үр дүнтэй гэдэсний булчин чангалах дасгалыг санал болгож байна Тэвчээртэйгээр  дасгал хөдөлгөөнөө хийж өөртөө итгэн жингээ хасаарай.
  • Хүзүү өвдөх нь нийтлэг байдаг. Хүзүүгээ өвтгөхгүй байх нь дэрээ зөв сонгож, тав тухтай унтхад оршдог. Хэрвээ таны хүзүү ямар нэгэн шалтгаанаас болж өвдөж байгаа бол эдгээр энгийн дасгалыг хийгээрэй. Эмчийн зөвлөж буй 6 дасгалыг хүргэж байна
  • Удахгүй урин дулаан цаг ирлээ. Үнэтэй фитнесс, тусгай хоол, турах дэглэмд мөнгө, цаг хугацаа үрэх хэрэггүй. Өдөрт 10 минут өөртөө зарцуулахад л үнэгүй сайхан биеийн олж авч болно.
  • Нүүрний дасгал хийх нь хуванцар мэс ажилбар хийснээс илүү үр дүнтэй байдаг. Германы гоо сайхны мэс засалч Райнхолд Бэнц нүүрний булчинг чангалах эдгээр дасгалыг санаачилсан байна. Арьс толигор, уян хатан болгодог хамгийн үр дүнтэй 13 дасгалыг хүргэж байна.
  •  Бидний өдөр тутмынхаа хүнсэнд хэрэглэдэг байцааг зөвхөн хоол хүнс төдийхнөөр ойлгож болохгүй нь ээ. Учир нь түүнд маш олон өвчнийг анагаах шид оршдог аж. Зуун зуун жилийн өмнө л хүмүүс энэхүү ногоог эмчилгээнд хэрэглэж, үр дүнг нь гайхацгаадаг байсан байна. Жишээ болгон уншигч бүсгүйчүүддээ мэдээлэл хүргэж байна. 
  • Буддын шашины стрессээс ангижруулж, тайвшруулах 6 төрлийн амьсгалын дасгалыг хүргэж байна. Дасгалыг 5-10 удаа давтан хийгээрэй. 
  • Шар лууванд байдаг каротин нь А аминдэмийг үүсгэдэг учир хүүхдийн өсөлт хөгжилтөнд маш чухал үүрэгтэй байдаг. Хэрэв хүнд хоногт дунджаар 1,5мг А аминдэм хэрэгтэй гэж үзвэл өдөрт 1шар лууван идэхэд л хангалттай байдаг. Хүүхдийн өсөлт хөгжилтөнд онцгой үүрэг гүйцэтгэдэг тул маш хэрэгтэй. Тиймээс бид таньд өдөр бүр лууван хэрэглэхийн ач тусыг танилцуулж байна
  • Нурууны яс хүний байнгын буруу зуршлаас болж төхтийсөн хэлбэрт орж тогтдог. Хүний нурууны тэгш хэмтэй ясыг 180 градуусаар урагш сунгаж байна гэсэн үг юм. Тиймээс та уг буруу зуршлаа засахын тулд дараах дасгалуудыг хийж хэвшээрэй.
  • Йог бол биеийг эрүүл болгож, сэтгэл санааг тогтвортой байлгахад тусалдаг байдаг эртний дасгал юм. Хостойгоо хийх дасгалууд нь зөвхөн эрүүл мэндийг дэмжээд зогсохгүй хосууд хоорондоо илүү ойлголцоход тусалдаг. Мөн бие биедээ итгэх итгэлийг нэмэгдүүлдэг байна.
  • Хүзүү өвдөх нь нийтлэг байдаг. Хүзүүгээ өвтгөхгүй байх нь дэрээ зөв сонгож, тав тухтай унтхад оршдог. Хэрвээ таны хүзүү ямар нэгэн шалтгаанаас болж өвдөж байгаа бол эдгээр энгийн дасгалыг хийгээрэй. Эмчийн зөвлөж буй 6 дасгалыг хүргэж байна
  • Нас ахих тусам уруулын хэлбэр алдагдаж эхэлдэг. Гэхдээ элдэв тариа, мэс засалгүйгээр уруулаа дур булаам болгох арга бий. Бариач Владимир Животов өөрийн туршлага, арга чадвараасаа хуваалцаж байна.
  • Өглөөний цайгаа өөртөө, өдрийн ундаа найздаа, оройн хоолоо дайсандаа гэдэг үг байдаг. Өглөөний цайны ачиг тусыг олон нэрлээд баршгүй. Тиймээс өглөө хичээлдээ явахдаа, ажилдаа гарахдаа цайгаа заавал уух хэрэгтэй. Гэсэн хэдий ч бид цайгаа уулгүй гарах үе зөндөө байдаг нь харамсалтай. Тэгвэл яагаад өглөө цайгаа алгасалгүй ууж байх талаар танилцуулж байна.
  • Хүүхдүүд янз бүрийн зүйлээр оролдож, тоглох, эвлүүлэх зэргээр удаан хугацаагаар суух дуртай байдаг. Гэхдээ томчууд бидэн шиг сандал дээр суудаггүй, газарт эрх дураараа суух дуртай. Гэхдээ энд нэг учир байна. Хүүхэд тань ямар байдлаар сууж байгааг заавал хянаж, засч залруулж байхгүй бол ирээдүйд бие организмын хөгжилд нь муугаар нөлөөлөхүйц хортой байрлалууд бас байдаг байна.
  • Санах ойн асуудал ихэнхдээ хөгшрөлттэй холбоотой байдаг бол 18-35 насны залуучуудын 14% нь тархины үйл ажиллагааг бууруулах гадны хүчин зүйлс нөлөөлдөг байна. Аз болоход, энэ асуудлыг шийдэхэд туслах ”Супер Тархи Иог” нэртэй энгийн дасгалыг санал болгож банйа. Энэ нь таны оюун санааны хүчийг нэмэгдүүлэх болно.
  • Энэ дасгал нь бодибилдинг, аэробик гэдэг шиг хүн өөрийн аарцагны доод булчинг хөгжүүлэх зорилготой дасгалын цогц систем юм. Аарцагны доод булчинг дангаар нь болон тусгай зориулалтын булчин өдөөгч төхөөрөмжүүдээр ачаалж хөгжүүлж болдог. Дасгалыг боловсруулсан хүнийх нь нэрээр Кегелийн дасгал гэдэг. Энэ дасгалыг хийснээр:
  • Дасгал хийхээсээ өмнө зөв хүнсээр өөрийгөө бүрэн цэнэглэж чадвал дээд зэргийн үр дүнд хүрч болно. Та өглөө дасгал хийх дуртай хэрнээ дасгалдаа гарахаасаа өмнө өглөөний хоол идэх дургүй байдаг уу? Орой гүйхийн өмнө бэлтгэл болгож үдээс хойш хөнгөн хооллохоо мартдаг уу. Дасгал хийж, үр дүн гаргах гол түлхүүрийн нэг нь цагаа олж, зөв хоол хүнс идэх явдал юм.
  • Эмэгтэйчүүдийн өвчний шинж тэмдэг нь өвдөж эхлэхээсээ өмнө илэрдэг ч эмэгтэйчүүд төдийлөн ач холбогдол өгөхгүй байсаар хавдар болоход хүргэдэг. Жишээ нь шээс ихээр хүрэх нь зөвхөн бөөр, шээсний замын асуудлаас илүүтэйгээр дааврын тэнцвэргүй байдал эсвэл үтрээний микрофлортой холбоотой байж болох юм. Таньд доорх шинж тэмдэг ажигдагдвал эмчид хандаарай.
  • Жин хасахын тулд та заавал хүнд дасгал хөдөлгөөн хийж, хэцүү хоолны дэглэм барих шаардлагагүй юм. Таны хүссэн биеийн галбирыг бэлэглэх шилдэг амьсгалын дасгалыг санал болгож байна. Амьсгалын дасгал хийснээр бидний бие махбодид хүчилтөрөгч их хэмжээгээр бий болж хоол тэжээлийг хурдан шингээх, бодисын солилцоог хурдасгахад тусалдаг.
  • Сармис нь хүний эрүүл мэндэд олон төрлийн ашиг тустай. Түүний ид шид зөвхөн ханиад томуунаас сэргийлэхээс өөр олон шидтэй. Хэрэв та өдөр бүр тогтмол сармис хэрэглэж хэвшвэл таны биед гарах сайн нөлөөг мэдэрч болно. Доорх мэдээлэлтэй танилцана уу?
  • Хүний өдөр тутмын буруу хэвшил, дадал зуршлаас болж бидний бие махбодь эрт ядрах, сульдах, хөших шинж тэмдгүүд илэрч эхэлдэг. Мөн нас ахихын хэрээр хурдан ядардаг болох нь элбэг. Тэгвэл бид өнөөдөр ядаргаа тайлж, биеийн уян хатан байдлын сэргээх, цусны эргэлтийг хурдасгаж, стрессийг арилгах шилдэг дасгалуудыг танилцуулж байна.
  • Зөвлөгөө Баяр ёслол, ханиадны үед хэрхэн ЗӨВ ХООЛЛОХ вэ? /Эрүүл тэнцвэржүүлсэн хооллолт нь эрүүл амьдралын хэв маягийн нэг хэсэг/
  • Гурван цагаан хорын нэг бол давс гэдэг. Иймд давсыг хэтрүүлэн хэрэглэх нь эрүүл мэндэд ихээхэн сөрөг нөлөө үзүүлдгийг Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллага /ДЭМБ/, эмч мэргэжилтэн сануулж, анхааруулсаар байна. Тодруулбал, давсны хэрэглээ өндөртэйгөөс үүдэн хүн амын дундах нас баралтын 77 хувийг халдварт бус өвчин буюу цусны даралт ихсэлт, зүрх судасны өвчин, зүрхний шигдээс, тархины цус харвалт эзэлж байгааг
  • Хүрэн манжинд натри, кальци, магни, хүхэр, цайр, манган, кобальт, төмөр зэрэг элементүүд болон С, В1, В2, Р, РР зэрэг маш олон амин дэм агуулагддаг. Зөвхөн турахын тулд биш гэдэс дотроо цэвэрлэхэд хүрэн манжинг ашиглаж болно. Эдгээр нь олон төрлийн ферментийн бүтцэд орох бөгөөд цус төлжүүлэх явцыг зохицуулдаг аж.
  • Хүүхэд ханиад хүрсэн үед хамгийн гол эмчилгээ бол шингэн сайн уулгах. Дөнгөж ханиад хүрээд нус нь гоожих анхны шинж тэмдэг ажиглагдаж эхэлмэгц л хангалттай хэмжээний ус, аарц, чацаргана, битүү шөл зэргийг уулгах хэрэгтэй. Мөн хөхөөрөө хооллодог бол хөхийг сайн хөхүүл. Тэгвэл ханиад хүндрэхгүйгээр амархан эдгэрэх талтай. Мөн доорх аргыг заавал хэрэгжүүлэх хэрэгтэй
  • Гоё сайхан биетэй болохын хамгийн чухал зүйл бол тэсвэр хатуужил юм. Мөн бид өөрийгөө ялан дийлж, өөртөө шударга байж чадвал гэртэй ч сайхан үр дүнд хүрж болох юм. Дасгал хөдөлгөөнд заавал олон цагийг зарцуулах шаардлагагүй гэдгийг та мэдэх үү? Өдөл бүр тогтмол багахан минут ч таньд гайхалтай үр дүнг авчрах болно.
  • Өвлийн улирал ирсэнтэй холбоотой бие болоод мэдрэлийн ядаргаа таныг ядраагаад байна уу? Амарч, алжаалаа тайлмаар байвч зав, цаг гарч өгөхгүй хэцүү байгаа бол та доорх хялбар дасгалуудыг дагаад хийгээд үзээрэй. Сэтгэл санааг тайвшруулан өргөхөөс гадна, ядаргаа, гутрал зэргээс таныг ангид байлгаж чадна шүү. Цаг гаргаад, гэртээ байх үедээ л хийж болно.
Ази төдийгүй европын орнуудад ч ур чадвар, хөөрхөн царайгаараа алдартай Сон Хе Гё - ын тал  
Хайртай хосуудын хооронд ямар нэг зүйл болохгүй байгааг сэрэмжлүүлсэн дохионуудыг мэдэж авахад энэ сорилт тусална. Та асуултанд үнэн зөв, шударгаар хариулж, өөртөө оноо өгөх ёстой юм шүү.
Эмэгтэй хүн сайхан үнэртэй байх нь үнэхээр сэтгэл татам байдаг. Хорвоогийн хамгийн сайхан тансаг үнэр тэдэнд л зориулагдсан мэт. Дэлхийн алдарт, домогт эмэгтэйчүүд ямар сүрчиг хэрэглэж байсан талаар та бүхэнд хүргэж байна. Эдгээр сүрчгүүд одоо ч худалдаалагдсаар байгаа нь гайхалтай. 

Сүүлийн сэтгэгдэл