• Зөвлөгөө
    Хөлийн шагай эрүүл байх нь таны тэнцвэрийг сайжруулж, хөлийг бэхжүүлэхийн зэрэгцээ гэмтэх эрсдэлийг бууруулж, уян хатан байдлыг сайжруулах болно. Шагайн өвчинг арилгах мөн эрүүл байлгах маш олон янзын арга байдаг. Сууж байх үедээ гүйцэтгэж болох дасгалыг ажил дээрээ эсвэл телевизор үзэж байхдаа хийж болно. Та бас зогсож байхдаа шагайны дасгал хийж болох юм
  • Хүн хэт их ядарснаас болж унтаж амрах бус огт унтаж чадахгүй байдалд хүрдэг. Нойронд муудсан үед тайвшрах олон арга бий. Түүний дотроос таны мэдрэлийн системийг тайвшруулж, стрессийг багасгах шилдэг хөдөлгөөнийг танилцуулж байна.
  • Суугаа ажил болон нуруунд ачаалал өгөх хүнд хөдөлмөр эрхэлдэг мөн буруу суулттай хүмүүсийн нуруу ихэвчлэн өвддөг. Нурууны өвдөлт даамжирсаар нурууны суулт ч болж болох юм. Тэр тохиолдолд та заавал эмчил хандах шаардлагатай. Харин таньд хөдөлгөөний дутагдлаас болж нуруу тань өвдөж эхэлсэн бол та зарим хялбар дасгалуудыг хийхэд л хангалттай юм
  • Амны хөндийн эрүүл ахуй бол хүний бусдад өөрийгөө таниулах хамгийн анхны зүйл юм. Судалгаагаар дэлхий дээр амьдарч буй хүмүүсийн 35-45% нь амны хөндийн өвчлөлтэй байдаг. Америк улс зөвхөн амны хөндийн эрүүл мэндийн бүтээгдэхүүндээ 10 гаруй тэрбум ам.доллар зарцуулдаг гэнэ. Тиймээс эрүүл мэндийн салбарынхан амны хөндийг эрүүл байлгах үр дүнтэй, зардал бага, эрүүл аргуудыг судалгаагаар гаргажээ
  • Шарх үүссэн дариу анхан шатны арга хэмжээг авснаар сорви үүсэхээс хамгаалж болдог. Эмэгтэйчүүд бидэнд хүүхэд хэвлийдээ тээхэд гэдэс маш ихээр язардаг, нүүрэн дээр батга гарж сорви болно, гэр орны ажилд жижиг сорви нэг мэдэхэд үүссэн байдаг. Энэ бүх шарх сорвийг бүдгэрүүлэх шилдэг аргуудыг хүргэж байна.
  • Хэрхэн жингээ хасах аргаа нэг л олохгүй байна уу?. Та заавал фитнэст явах шаардлагагүй юм. Илүүдэл жинг хурдан арилгахад туслах гол чухал дасгалуудыг сонгох нь таны цаг хугацаа хэмнэх хамгийн чухал зүйл юм. Мөн та үргэлж эрүүл хооллолтыг хослуулах хэрэгтэй гэдгээ бүү мартаарай! Дасгалаа дагаад хийгээрэй
  • Хөлийн судас бүдүүрэл нь цусыг хөлнөөс зүрх өөд нь явуулах үүрэгтэй венийн судасны доторх хавхлага муудсанаас үүддэг. Хөлийн арын булчинд их үүсдэг. Венийн судасны гэмтсэн хавхлагыг эмчлүүлэхгүй удаан хугацаанд явбал хөлөнд цусны эргэлт сайн явагдахгүй цус тогтуун байдалд байснаар судас товойн гараад зогсохгүй арьс дотроосоо идээлж ялзрахад хүрдэг
  • Төрсний дараа эмэгтэйчүүд бидэнд унжиж суларсан гэдэс хамгийн асуудалтай байдаг. Хүүхэд тээж төрүүлснээс болж таны бие махбодь эрс өөрчлөгдөж өмнө байсан хэлбэртэй ороход маш их хөдөлмөр, хичээл зүтгэл шаардах болно. Төрсөн ээжүүддээ болон илүүдэл жинтэй бүсгүйчүүддээ зориулан энгийн хүч шаардахгүй хэрнээ маш үр дүнтэй гэдэсний булчин чангалах дасгалыг санал болгож байна Тэвчээртэйгээр дасгал хөдөлгөөнөө хийж өөртөө итгэн жингээ хасаарай.
  • Эмэгтэй бүр нарийхан чанга бэлхүүстэй байхыг хүсдэг. Үнэн хэрэгтээ, хүний бүсэлхийн хэлбэр тэдгээрийн төрлөөс хамаарч турах арга харилцан адилгүй байдаг. Та ”элсэн цаг” эсвэл ”лийрийн” хэлбэрийн биетэй бол жин нэмэгдсэн ч гэсэн хэлбэрээ хадгалах боломжтой байж болно. ”Дугуй” болон ”алим” хэлбэрийн төрлүүд нь илүү их жинтэй байдаг ба биеийн дээд хэсгүүдэд элбэг байдаг. Тэр дундаас таны биеийн хэлбэрт тохирсон үр дүнтэй дасгалыг танилцуулж байна.
  • Хаврын улиралд хүний биед амин дэм, витамин болон шингэн зүйл дутагдаж байдаг. Тиймээс амттай, амин дэмтэй, амны цангаа тайлах, биеийн эсэргүүцлийг сайжруулан , эрч хүч өгөх амтат ундаа гэртээ бэлдэх 9 жорыг хүргэж байна. Орцонд орсон зүйлс их үнэтэй биш учраас өөртөө болон гэр бүлийнхэндээ гэр бүлийн
  • Долоо хоногт ердөө хоёр удаа хийхэд л хангалттай энэхүү дасгал нь таны гарын сул унжсан махыг арилгаж, өөхийг хайлуулж, булчинг чангална. Хийхэд маш хялбар үр дүнтэй дасгалыг сураад аваарай
  • Дасгал хөдөлгөөн бидэнд чухал ч ажлын цаг заваас шалтгаалан фитнесд явж амжддаггүй шүү дээ. Гэхдээ та эдгээр дасгалыг гэртээ хийснээр биеийн тамирын зааланд дасгал хийсэнтэй ижил ачааллыг авах юм. Танд ердөө 5 минут хангалттай
  • Хөлийн шагай эрүүл байх нь таны тэнцвэрийг сайжруулж, хөлийг бэхжүүлэхийн зэрэгцээ гэмтэх эрсдэлийг бууруулж, уян хатан байдлыг сайжруулах болно. Шагайн өвчинг арилгах мөн эрүүл байлгах маш олон янзын арга байдаг. Сууж байх үедээ гүйцэтгэж болох дасгалыг ажил дээрээ эсвэл телевизор үзэж байхдаа хийж болно. Та бас зогсож байхдаа шагайны дасгал хийж болох юм
  • Энэхүү ундаа нь илчлэг багатай хирнээ амин дэм ихтэй. Мөс хийгээд хүйтнээр нь ууж болдог учраас халуун өдрүүдэд уухад хамгийн тохиромжтой. Мөн хийхэд тун хялбархан бөгөөд танд интоор, 2 төрлийн нимбэг, элсэн чихэр, ус байх
  • Хүзүү өвдөх нь нийтлэг байдаг. Хүзүүгээ өвтгөхгүй байх нь дэрээ зөв сонгож, тав тухтай унтхад оршдог. Хэрвээ таны хүзүү ямар нэгэн шалтгаанаас болж өвдөж байгаа бол эдгээр энгийн дасгалыг хийгээрэй. Эмчийн зөвлөж буй 6 дасгалыг хүргэж байна
  • Та бүхэндээ өмнө нь 1 хоногийн шүүсэн мацаг буюу 1 өдрийн турш хоол идэхгүйгээр зөвхөн өөрийг гараар шахаж бэлдсэн детокс шүүс ууж биеэ цэвэрлэх талаар оруулсан байгаа. Детокс гэдэг нь биеийн хоргүйжүүлж цэвэрлэх гэсэн үг гэдгийг мэдэж байгаа байх.
  • Ажил дээрээ болон гэртэй сандал дээр удаан хугацаагаар суух нь нуруунд суулт өгч, биед хөдөлгөөний дутагдал болох хор нөлөөтэй. Шинжлэх ухааны судалгааны үр дүнгээс харахад удаан хугацаагаар сууж байгаа хүмүүс хавдар, II-р хэлбэрийн чихрийн шижин, зүрхний өвчин, илүүдэл жинтэй болох магадлалтай байдаг. Тиймээс ажил дээрээ байсан ч сандал ашиглан хийж болох энэхүү дасгалыг сураад аваарай
  • Чанга булчинлаг гар эмэгтэй хүнийг эрүүл өөртөө итгэлтэй харагдахад тусалдаг. Зөьхөн залуу гэлтгүй бүх насны хүмүүс биеэ сайхан авч явах бүрэн боломжтой юм. Залуу сайхан харагдаж өөртөө итгэлтэй хүссэн хувцсаа өмсөж алхаарай бүсгүйчүүдээ
  • Та хумсаа анзаарч сайн харвал хумсны ард гарсан цагаан хэсэг буюу сар ямар өнгөтэй, хэр том хэмжээтэй байгааг анзаараарай. Сарны өнгө хэлбэр өөрчлөгдөх эсвэр огт байхгүй байх зэрэг нь эрүүлд мэндийн шалтгаантай байдгаас гадна, зарим өвчнийг эрт оношлоход тусладаг
  • Хятадын анагаах ухааны нэгэн гайхамшиг бол хүний биед байгаа цэгээр дамжуулан эмчлэх явдал юм. Энэ удаад цэгээр дамжуулан турах тухай хүргэхээр бэлтгэлээ. Хэрвээ та дасгал хийх дургүй байдаг бол эдгээр аргыг туршаад үзээрэй.
  • Энэ асуудал нь хөл дээрээ маш их цагийг зарцуулдаг хүмүүст бас удаан хугацаагаар суугаа ажил хийдэг хүмүүст элбэг тохиолддог. Өвдөлт намдаах, хаван арилгах нь маш их цаг хугацаа шаарддаггүй бөгөөд зориулалтын дасгал хийх нь өвчинг арилхад туслах болно
  • Өгзөгний булчин чангалах олон төрлийн дасгал байдаг. Зарим нь хийхэд тун хэцүү байдаг учраас төвөгшөөх нь бий. Тиймээс танд илүү хялбар дасгал хэрэгтэй байгаа бол эдгээр дасгалыг хийгээд үзээрэй.
  • Бид өөрсдөө ч мэдэхгүй нуруугаа бөгтийлгөн алхаж , сууж байдаг. Ялангуяа комьютерийн өмнө олон цагаар бөгтийн суух нь эрүүл мэндэд сөрөг нөлөөтэй. Энэ зуршлаа өөрчлөхгүй байвал яваандаа бөгтөр болж, эрүүл мэндэд сөргөөр нөлөөлдөг. Та бүхэнд нуруугаа
  • Урин дулаан цаг ирж, нимгэн хувцасаа өмсөх цаг хаяанд ирлээ. Тиймээс суларсан арьсаа чангалж, мяраалсан хэсээрээ турж, гоолиг болгох багц дасгалыг та бүхэнд хүргэж байна. Фитнесын багш Анжелы Ли - ын нэг сарын төлөвлөгөөт багц дасгалыг сонирхоцгооё
  • Ямар ч тоног төхөөрөмж шаарддаггүй энгийн бөгөөд маш үр дүнтэй дасгалууд байдаг. Хэдийгээр хөлийн булчин бусад булчингуудтай адил хурдан дасгал хийхэд хариу үйлдэл үзүүлдэггүй учир төгс нарийнхан хөлтэй болгохын тулд бага зэрэг удаж болно. Гэвч тууштай байдал нь амжилтанд хүрэх гол түлхүүр юм. Ингээд дасгалтайгаа танилцана уу
  • Зун цаг хэдийн ирсэн байна. Нимсгэн ганган хувцсаар гоёх бүсгүйчүүд маань нарийхан бэлхүүс, чанга гэдэстэй байхыг үргэлж хүсдэг. Бид таньд сандал ашиглан өдөрт ердөө 10 минутыг өөртөө зориулахыг зөвлөж байна. Өөрчлөлт зөвхөн таны хичээл зүтгэлээр бий болно
  • Өглөө бид ажилдаа явахдаа хэт их хоол хурдан хугацаанд идэж гарах эсвэл хэт их өлссөний дараа их хэмжээгээр идэх зэрэг нь олон өвчний суурь болсоор байна. Үүнийг дагаад буруу хооллолттой холбоотой таргалалт ихэссээр. Бид өлөн байх үедээ буюу өглөө жингээ хасах боломжтой юм.Та өглөө босоод шууд усанд орох хэрэгтэй. Орж байх үедээ хүйтэн, халуун усыг ээлжлэн
  • Бид багаасаа л биеийн тамирын хичээл дээр далан дээр зогсох дасгалыг хийдэг байсан хэдий ч ач холбогдлыг нь төдийлэн сайн мэддэггүй. Энэ удаад далан дээр зогсохын ач холбогдлын талаар хүргэе.
  • Зуны турш сайхан биетэй өөртөө итгэлтэй алхаарай бүсгүйчүүдээ. Эмэгтэй хүн хичээж чадвал хүссэн бүхэндээ хүрэх бүрэн боломжтой шүү. Өглөө босоод, орой унтахын өмнө ороо ашиглаад өгзөгөө томруулах дасгалыг санал болгож байна.
  • Эдгээр дасгалууд хийхэд тун энгийн бөгөөд хаана ч хийхэд тохиромжтой. Өгзөг болон гуяны булчингаа чангалаад энэ зун өөртөө итгэлтэй алхаарай
Nike-ийн дасгалжуулагч Алекс Силан-Фаганы хэлснээр, хөл, өгзөгний үзэсгэлэнтэй сайхан хэлб  
Хайртай хосуудын хооронд ямар нэг зүйл болохгүй байгааг сэрэмжлүүлсэн дохионуудыг мэдэж авахад энэ сорилт тусална. Та асуултанд үнэн зөв, шударгаар хариулж, өөртөө оноо өгөх ёстой юм шүү.
Бүх цаг үеийн хамгийн үзэсгэлэнтэй, халуухан, амжилттай бүсгүйчүүдийн нэг бол яах аргагүй Жессика Альба юм. 2 хүүхдийн ээж болсон ч гоолиг, чийрэг биеээрээ олныг гайхашруулсаар, өөрөө ч багагүй хүчин чармайлт гаргадаг аж. Түүний хувийн дасгалжуулагч Рамона Браганза PopSugar Fitness

Сүүлийн сэтгэгдэл