”10 минут” амьсгалын дасгал хийгээд жингээ хасаарай
2019 оны 1 сарын 23
Жин хасахын тулд та заавал хүнд дасгал хөдөлгөөн хийж, хэцүү хоолны дэглэм барих шаардлагагүй юм.  Таны хүссэн биеийн галбирыг бэлэглэх шилдэг амьсгалын дасгалыг санал болгож байна. Амьсгалын дасгал хийснээр бидний бие махбодид хүчилтөрөгч их хэмжээгээр бий болж хоол тэжээлийг хурдан шингээх, бодисын солилцоог хурдасгахад тусалдаг.


1. Саванд амьсгалах дасгал

10-Minute Breathing Exercises You Can Use to Lose Weight

Таньд хоосон хуванцар сав хэрэгтэй.

Эхний байрлал: Дөрвөн хөллөөд суу. 
Аьсгалаа ажим аажмаар аваад гарга. Хамраараа амьсгаагаа аван хэвлийдээ дүүргэн буцааж саванд гаргана. Хамгийн чухал нь бага амьсгал аваад, гэхдээ бага зэрэг хүчтэй, амьсгаа гаргах явдал юм.

Чухал: дасгалыг болгоомжтой хийх хэрэгтэй, толгой эргэх мэдрэмжийг бүү болго! Хэрэв та амьсгаагаар эсвэл өөр ямар нэгэн таагүй мэдрэмжийг мэдэрч байвал завсарлага аваарай.

2. Арслангийн амьсгал

10-Minute Breathing Exercises You Can Use to Lose Weight

Энэхүү дасгал нь хүзүүний үрчлээ,  давхар эрүүг арилгахад тусладаг.

Эхний байрлал: Йогийн шалны дэвсгэрээ бэлдэж, өвдөг сөгдөж, гараа арагш эргүүлэн сууна. 
Хамраараа амьсгалаа аваад, дараа нь "ха" дууг гаргахдаа амаараа амьсгаагаа гарга. Хэлээ гарга. Дахин 4-6 удаа давт.

3. Түргэвчилсэн хөлний дасгал

10-Minute Breathing Exercises You Can Use to Lose Weight

Энэ дасгал нь хэвлийн булчинд нөлөөлж, булчин хөгжихөд нөлөөлнө.  

Эхний байрлал: Йогийн шалны дэвсгэр дээр хэвтэж, өвдөгөө өргөж хөлөө сунгана. 
Хөлийг нь өргөж  байхдаа  шалан дээрээс 90 градусын өнцгийг үүсгэж, 15-20 секундын турш байлга. Хэвийн хэмнэлээр амьсгалах.
15-20 секундын дараа нь хөлийг нь доош нь тавина. Энэ байрлалыг нэг минут орчим байлгаад хэвийн хэмнэлээр амьсгална.
Хэсэг хугацааны дараа хөлөө амраагаад, Хөлийг 30 ° өнцгөөр барьна. 30 секундэд нэг минутын турш байлгаад хэвийн хэмнэлээр амьсгална.

4. Завь хэлбэрт дасгал

10-Minute Breathing Exercises You Can Use to Lose Weight

Энэ дасгал нь таны бүх булчинд нөлөөлнө. Эхний байрлалд: Йогийн шалны дэвсгэр дээр суу.

Юу хийх вэ: Хөлөө дээш өргөн биеийн хэлбэрийг "V" хэлбэрт барьж, тайван амьсгалаарай.
3-4 удаа давтана.

5. "Хайч"

10-Minute Breathing Exercises You Can Use to Lose Weight

Энэ дасгал нь таны хөндлөн хэвлийн булчинд нөлөөлөөд зогсохгүй гэдэс дүүрэх зовиурыг арилгана. 

Эхний байрлал: Өөрийн йогийн шалны дэвсгэр дээр хэвт
Баруун хөлөө дээш өргөж, зүүн хөлөө доошлуул ( хайч шиг ).
Дахин 6-7 удаа давтан тайван амьсгалаарай. 
Р. Цолмон
Дээрх бидний бэлтгэсэн мэдээ ТАНД таалагдсан бол LIKE бэлэглээрэй. Баярлалаа.
Сэтгэгдлийг ачаалж байна ...
1981 оны 12 сарын 2-нд Миссисипи муж улсын Максмос хотод төрсөн. Одоо 38 настай дуучин бүс  
Хайртай хосуудын хооронд ямар нэг зүйл болохгүй байгааг сэрэмжлүүлсэн дохионуудыг мэдэж авахад энэ сорилт тусална. Та асуултанд үнэн зөв, шударгаар хариулж, өөртөө оноо өгөх ёстой юм шүү.
Бид ихэвчлэн үнэтэй гоо сайхны бүтээгдэхүүн, гоо сайхны салонууд л бидний гоо сайхныг аварна гэж боддог. Дэлхийн сайхан бүсгүйчүүдэд сайхан харагдах нууц жор байдаг байна. Тэд өөрийн гоо сайхандаа анхаарч байгалийн гаралтай бүтээгдэхүүнийг өөрсдийн аргаар бэлтгэн хэрэглэж иржээ. Тэрхүү аргаас таньд танилцуулъя

Сүүлийн сэтгэгдэл