Хөх өргөж, чангалах йогийн дасгалууд
2018 оны 10 сарын 6
Йогийн дасгалууд нь хүний биед маш сайн нөлөөтэй бөгөөд биеийн галбирыг төгс сайхан болгохоос гадна, эрүүлжүүлэх үүрэгтэй. Өнөөдрийн таньд танилцуулах йогийн дасгалууд нь зөвхөн хөхийг өргөж, сайхан болгох дасгалууд орсон юм



1. Camel Pose
 

Camel Pose нь нуруу нугасны хамгийн үр дүнтэй дасгал байдаг. Энэ нь уушгины эзэлхүүнийг нэмэгдүүлж, цээжний тэлэлтийг сайжруулна.

Өвдөгөө нугалж суугаад арагш гараа сунган өсгийнөөс барьна.  Үүнийг 30 секундын турш байлгана уу.

2. Bow Pose


Bow Pose-г нуруу нугасны өмчтэй бүх хүмүүст зөвлөж байна. Энэ дасгал нь нурууг сунгаж, хөхийг сайхан хэлбэрт оруулдаг:

Гэдсэн дээрээ хэвтэж, амьсгалаа гаргаж, өвдөгөө дээш өргөн,  толгойгоо мөн дээш өргөж, гараагаа хөлийн улнаас барьна. 
Энэ байрлалд 30 секундын турш ажиллахыг хичээ.

3. Triangle Pose


Triangle Pose нь таны хэвлийг сулруулж, нурууг сунгаж, цусны урсгалыг сайжруулна:

Хөлийг зайтай загсоно.  Зүүн талын 90 градусын зайтай, баруун хөлийг 15 градусын зайтай байна. Зүүн гараараа зүүн хөлийн дотор хүрч,  баруун гараа дээш нь сунгана. Нүүрийг нь дээш хурууны үзүүрлүү хараарай.  Дараа нь дасгалыг нөгөө талаас нь давтан хийнэ.

4. Wheel Pose


Wheel Pose нь ташуу, нуруу, хүзүүний булчинг суллаж, сунгаж, ядаргаа тайлах, толгойн өвдөлтийг эдгээх нөлөөтэй. 
Бидний мэддэгээр мост унах байрлал. Энэ байрлалд 30 секундын турш бай

5.  Warrior Pose


Warrior Pose нь таныг уян хатан, идэвхтэй болгоно.

Хөлийг өргөн, бие биентэйгээ зэрэгцээ байрлуул.Зүүн хөлөөр 90 градус, баруун хөл рүү зүүн тийш эргэнэ. Амьсгалж, зүүн өвдөгнөө нугална уу.Таны баруун хөл шулуун байх ёстой. Гараа дээш өргөж, хоёр тийш алдална. Толгойгоо эргүүлээд, бугуйгаа хараарай. 7-10 удаа давтаж, дараа нь баруун талд давтан хийнэ.

6. Support Headstand


Support Headstand нь нуруу болон нугаламын шөрмөс, булчинд тустай. Энэ нь амьсгалах болон цусны урсгалыг сайжруулдаг боловч туршлагатай хүмүүст зөвлөгөө өгдөг.м

Өвдөгнөөсөө босоод,  гарыг нь шалан дээр тавь.  Өвдөгөө өгөөд, амьсгалаа аваад, хөлийг нь газраас өргөнө.
Хөлийг дээшээ сунгаж, 30 секундэд 2 минут байлгана уу

7.Кобра Посс


Кобра Посс нь уушгины эзэлхүүнийг нэмэгдүүлж, цээжний булчинг чангалж, хэвлийн булчинг бэхжүүлдэг. 

Гэдсэн дээрээ хэвтэж, гүнзгий амьсгал аваарай. Хөл, гараа тэнцвэржүүлэх. Толгойгоо өргөж, дээшээ хар.Аажмаар амьсгалж, цээжээ өргөнө. 

Р. Цолмон
Дээрх бидний бэлтгэсэн мэдээ ТАНД таалагдсан бол LIKE бэлэглээрэй. Баярлалаа.
Сэтгэгдлийг ачаалж байна ...
Дэлхийн хамгийн алдартай, сайхан хосуудын нэг дуучин Жастин Тембэрлек болон түүний эхнэр ж  
Хайртай хосуудын хооронд ямар нэг зүйл болохгүй байгааг сэрэмжлүүлсэн дохионуудыг мэдэж авахад энэ сорилт тусална. Та асуултанд үнэн зөв, шударгаар хариулж, өөртөө оноо өгөх ёстой юм шүү.
Ээж гэдэг хүн үр хүүхдийнхээ төлөө байгаа бүхнээ зориулан амьдардаг гайхалтай хүмүүс. Энэ дэлхийн бүхий л хүмүүс эх хүний тухай магтан дуулдаг. Тэгвэл сүүлийн үед ээжүүд өөртөө ч чамгүй анхаарал тавих болжээ. Үүний тод жишээ бол охидоосоо ялгахааргүй залуухан сайхан

Сүүлийн сэтгэгдэл