Нүүрний арьс унжиж сулрахаас сэргийлэх шилдэг нүүрний йог
2018 оны 8 сарын 8
Нас ахих тусам хүний нүүрэнд үрчлээ бий болж, арьс сулран унждаг. Нүүрний арьс ч гэсэн бусад биеийн адил дасгал хөдөлгөөн шаарддаг гэвэл та итгэх үү. Нүүрнийхээ арьсыг уян хатан байлгаж хөгшрөхгүй байхад туслах нүүрний йогийн дасгалыг та туршаад үзээрэй

1. 

Юуны өмнө та нүүрний булчингаа халаах хэрэгтэй.  Одоо өөр өөр эгшиг дуулахыг хичээ. "I," "O," "E," "A" дуулах нь ихэвчлэн  нүүр хамгийн сайн ажилладаг

2. 

Гараа цээжин дээрээ буулгаж, шулуун гэдсээр аажмаар дээшээ өргө. Хэрвээ та хязгаарт хүрвэл гүнзгий гүнзгий амьсгаа аваад 10 эсвэл 15 хүртэл тоолон хүзүүгээ дээш өргөнө. Дараа нь аажим аажим аажмаар амсгаагаа гаргаад буудгана

3.

Шулуун байлган, харандааг зууж уруулаа чангална уу. Одоо толгойгоо хөдөлгөлгүйгээр нэрээ агаарт бичихийг хичээ. Энэ дасгалыг дор хаяж 3 минутын турш хийх хэрэгтэй. Дараа нь богино завсарлага аваад хэдэн удаа давтана.

4. 

Суугаад, толгойгоо эргүүлээрэй. Одоо та доод уруултай таазанд хүрэх хэрэгтэй гэж төсөөлөөд үзээрэй. Хамгийн доод уруулыг 5-10 секундын турш байлгана. Дараа нь богино завсарлага аваад, 2-3 удаа давтана.

5.

Энэ дасгал нь маш энгийн боловч маш үр дүнтэй байдаг. Энэ нь таны хацрын мэдрэх чадварыг алдах эрсдэлийг багасгадаг. Энэ дасгалын үеэр толгойгоо цэх байлгах хэрэгтэй. Уруулынхаа буланг буулгаж, анхны байрлал уруугаа буц. Доод тал нь 5 удаа давтаж булчингаа чангална.

6. 

Энэ бол таны эрүүний  булчинг бэхжүүлж, хэлээрээ булчинг бэхжүүлэхэд тусалдаг  бөгөөд хамгийн хэцүү дасгал юм. 2 гараа зангидаад ирүүн доор тавь. Хэлээ чиний амны ёроолд (доод шүднийх нь доор) тавь. Эрүүгээ доош ангайлгаж гараа түлх. 30 секунд барих. Богинохон завсарлага аваад 10 удаа давтана.

7. 
Амаа нээж, уруулаа шүдний дээгүүр давуулан жимий. Дараа нь доод эрүүгээ хөдөлгөж, эрүүгээ хуруугаараа түлх. Хуруугаа нүүрний булчиндаа татан авахыг хичээ. 10 удаа давтана.

8. 

Энэ дасгал нь таны  булчинд маш сайн. Энэ нь бас нүүрний эргэн тойрон пахь булчинг зөөлрүүлэхэд тусалдаг. Толгойноос баруун тийшээ хазайж мөрөндөө  чихээ хүрэхийг хичээ. Толгойнхоо баруун тийшээ баруун гараа дарж, толгой ба хүзүүгээ эсэргүүц. 10 секундын турш барьж, нөгөө талаа давтана.

9. 
Гүн амьсгал аваарай, уруулаа чанга барьж, агаарыг амандаа цуглуулна.  Гараа хацар дээр тавь. Одоо хацрынхаа эсрэг түлхэц үзүүлж, булчингуудтайгаа эсэргүүцэл үүсгээрэй. 5-10 секунд барих. Дараа нь богино завсарлага аваад 5-6 дахин давтан хийнэ.

Р. Цолмон
Дээрх бидний бэлтгэсэн мэдээ ТАНД таалагдсан бол LIKE бэлэглээрэй. Баярлалаа.
Сэтгэгдлийг ачаалж байна ...
Ni Ni 1988 оны 8 сарын 8-нд төрсөн Хятадын жүжигчин юм. Тэрээр Жан Юмоугийн найруулсан ”  
Хайртай хосуудын хооронд ямар нэг зүйл болохгүй байгааг сэрэмжлүүлсэн дохионуудыг мэдэж авахад энэ сорилт тусална. Та асуултанд үнэн зөв, шударгаар хариулж, өөртөө оноо өгөх ёстой юм шүү.
Бүх цаг үеийн хамгийн үзэсгэлэнтэй, халуухан, амжилттай бүсгүйчүүдийн нэг бол яах аргагүй Жессика Альба юм. 2 хүүхдийн ээж болсон ч гоолиг, чийрэг биеээрээ олныг гайхашруулсаар, өөрөө ч багагүй хүчин чармайлт гаргадаг аж. Түүний хувийн дасгалжуулагч Рамона Браганза PopSugar Fitness

Сүүлийн сэтгэгдэл