Төрсний дараах унжсан гэдсийг арилгах шилдэг дасгал
2018 оны 8 сарын 7
Төрсний дараа эмэгтэйчүүд бидэнд унжиж суларсан гэдэс хамгийн асуудалтай байдаг. Хүүхэд тээж төрүүлснээс болж таны бие махбодь эрс өөрчлөгдөж өмнө байсан хэлбэртэй ороход маш их хөдөлмөр, хичээл зүтгэл шаардах болно. Төрсөн ээжүүддээ болон илүүдэл жинтэй бүсгүйчүүддээ зориулан энгийн хүч шаардахгүй хэрнээ маш үр дүнтэй гэдэсний булчин чангалах дасгалыг санал болгож байна Тэвчээртэйгээр  дасгал хөдөлгөөнөө хийж өөртөө итгэн жингээ хасаарай.


1. 

Хөлдөө мөрний хэмжээтэй зай аван хэвтэж хэвлийгээ дээш өргөн гүүр шиг болно.  Амьсгалаа аваад аваад суугаад, амьсгал авахдаа нуруу руу нь буцааж өргөнө.  Дараа нь тэр байрлалдаа 2 секундын турш түр хүлээнэ үү. 10 хүртэл удаа давтана хийнэ. 

2. 

Нуруун доороо дэр тавьж хэвтэнэ. Өвдөгөө нугалан 2 хөлний дунд нэг дэр байрлуулан амсгалаа аавмаар авч гаргана.  Энэ байрлалыг 5 секундын турш барих ба дараа нь 10 удаа давтана.
Хэрвээ та өөрөөрөө төрсөн бол төрснөөс  7 долоо хоногийн дараа энэ дасгалыг хийж болно

3. 

Хэвлийн булчинд цочрол өгч чангалдаг нийтлэг дасгал юм. Гараа толгойны ард барьж өвдөгөө нугалан хэвтэж толгойгоо өргөн гэдэсрүүрээ босож чангална. 10 удаа хийгээд өдөр бүр дасгалын тоог нэмэгдүүлээрэй. 

4. 

Нуруун дээрээ хэвтээд өвдөгөө нугалан алчуураар татаж барьна. Дараа нь аажим аажмаар арагш татад мөрөө газарт хүргэн хэвтэнэ. 10-12 удаа хийгээрэй. (энэ тоо бүрт өсөх болно).

5. 

Энэ дасгалыг төрсний дараа 12-14 долоо хоногийн туршид нэмж хийж болно. Нуруун дээрээ хэвтээд нэг хөлөө дээш өргөн алчуурыг зурагт харуулсан шиг байрлуулж гуяныхаа эсрэг түлхэц өг. Үүний зэрэгцээгээр толгой, мөрөө өргөж нэг хөл сунгаж, амьсгалаа авна. Хөлийг өөрчилж, 10 хүртэл удаа давтана.

6. 

Дээш харж хэвтэн, хөлийг нь 90 градусын өнцгөөр дээш байрлуулаад  нугална. Нэг гараа гэдэс дээр тавьж, нөгөө гараа хажуу тал дээр тавина. Амьсгалж, ходоодны булчингуудаа аажмаар, аажмаар жигдрүүлнэ. Үүнийг барьж, энэ байрлал дээр хөлийг аль болох өргөнөөр нээ, дараа нь аажмаар хаадаг. Үүнийг хийхийн зэрэгцээ гэдэсний булчинг анхаарч үзээрэй.  10 удаа давтана.

7. 

Зүүн хөлний өсгийг өсгөж шалан дээр тавь. Аарцгаа хэвээр байлга.  Өвдөг бага зэрэг нугалсан байна. Хөлийг өөрчил. Хөл тус бүр 5-10 удаа давтана.

8. 

Таны хөл шалан дээр  гараа тэгш тавина. Гүн амьсгал авснаар ходоодны булчинг татах хүчин чармайлт гаргах хэрэгтэй. Яст мэлхийн адил толгой, хүзүүгээ аажмаар өргөнө. . Ходоодны булчинг чангалж, татахыг санаарай. 2 секундын турш барьж, амьсгалаа аваад, амьсгалж байхдаа шалан дээр аажуухан буцаж очно.

9. 

Хана налан босоод, нуруугаа наана. Өвдөгөө90 градусын өнцгийг үүсгэн бос. Босоод дахин суу.   20 удаа давтаж хийнэ. 

Р. Цолмон
Дээрх бидний бэлтгэсэн мэдээ ТАНД таалагдсан бол LIKE бэлэглээрэй. Баярлалаа.
Сэтгэгдлийг ачаалж байна ...
Бүх цаг үеийн хамгийн агуу дуунуудын нэг, алдарт дуучин Уитни Хюстоны дуулсанаар дэлхий ни  
Хайртай хосуудын хооронд ямар нэг зүйл болохгүй байгааг сэрэмжлүүлсэн дохионуудыг мэдэж авахад энэ сорилт тусална. Та асуултанд үнэн зөв, шударгаар хариулж, өөртөө оноо өгөх ёстой юм шүү.
Бид ихэвчлэн үнэтэй гоо сайхны бүтээгдэхүүн, гоо сайхны салонууд л бидний гоо сайхныг аварна гэж боддог. Дэлхийн сайхан бүсгүйчүүдэд сайхан харагдах нууц жор байдаг байна. Тэд өөрийн гоо сайхандаа анхаарч байгалийн гаралтай бүтээгдэхүүнийг өөрсдийн аргаар бэлтгэн хэрэглэж иржээ. Тэрхүү аргаас таньд танилцуулъя

Сүүлийн сэтгэгдэл