Гэдэсний булчин чангалах 10 минутын дасгал
2018 оны 6 сарын 7
Зун цаг хэдийн ирсэн байна. Нимсгэн ганган хувцсаар гоёх бүсгүйчүүд маань нарийхан бэлхүүс, чанга гэдэстэй байхыг үргэлж хүсдэг. Бид таньд сандал ашиглан өдөрт ердөө 10 минутыг өөртөө зориулахыг зөвлөж байна. Өөрчлөлт зөвхөн таны хичээл зүтгэлээр бий болно


1. 

Сандалны  ард зогсоод нуруугаа газартай пралель болгон гараа сандалны түшлэг дээр тул. Өвдөгөө шулуун байлга. 
20 удаа давтан хийнэ. 

2. 


Нуруугаараа шалан дээрээ хэвтэн хөлөө сандал дээр өргөн тавьж, гарыг цэх байлгана. Толгойг  20 удаа өргөж буулгана. 

3. 

Сандалны ирмэг дээр сууж буй мэт гараараа тулан нэг өвдөг нугалаастай нэг өвдөг урагш сунгана. 2 хөлийг ээлжлэн 
20 удаа давтан хийнэ.

4. 

Сандал ирмэг дээрээс барьж, биеийг зугат үзүүлсэн шиг шулуун байлгана. Энэ үед гэдсээ байнга чанга байлга. 
30 секундын турш бариад  өдөр бүр 10 секундээр нэмэгдүүлээрэй. 

5. 

Суудлын ирмэг дээр гараараа тулан хагас сууна. 
Өвдөгнөө 90 градусаар бөхийлгөж, хөлөө дээш доош буулган 20 удаа давтана.
Р. Цолмон
Дээрх бидний бэлтгэсэн мэдээ ТАНД таалагдсан бол LIKE бэлэглээрэй. Баярлалаа.
Сэтгэгдлийг ачаалж байна ...
Хятадын анагаах ухааны нэгэн гайхамшиг бол хүний биед байгаа цэгээр дамжуулан эмчлэх явдал  
Хайртай хосуудын хооронд ямар нэг зүйл болохгүй байгааг сэрэмжлүүлсэн дохионуудыг мэдэж авахад энэ сорилт тусална. Та асуултанд үнэн зөв, шударгаар хариулж, өөртөө оноо өгөх ёстой юм шүү.
Бүх цаг үеийн хамгийн үзэсгэлэнтэй, халуухан, амжилттай бүсгүйчүүдийн нэг бол яах аргагүй Жессика Альба юм. 2 хүүхдийн ээж болсон ч гоолиг, чийрэг биеээрээ олныг гайхашруулсаар, өөрөө ч багагүй хүчин чармайлт гаргадаг аж. Түүний хувийн дасгалжуулагч Рамона Браганза PopSugar Fitness

Сүүлийн сэтгэгдэл