Сэтгэл тайвшруулж, бэлхүүсээр ч нарийсгана
2018 оны 1 сарын 9
Та бүхэндээ стресс тайлах амьсгалын дасгал хийснээр бэлхүүсээр нарийсгах боломжтой нэг сумаар 2 туулай буудах дасгалыг танилцуулах гэж байна. Амьсгалын дасгалыг, Drawn in  гэдэсний таталтын дасгалтай нийлүүлж хийх арга юм.  Хүн цээжээр ,хэвлийгээр , өрцөөр гэсэн 3 хэлбэрээр амьсгалдаг.  Өрцний булчин ажиллуулж уушгинд хүчил төрөгчийг хамгийн сайн хүргэдэг амьсгалыг өрцний амьсгал гэдэг.  



Өрцний амьсгалаар тайван , зөв амьсгалах нь стресс тайлах, тайвшруулах үр дүнтэй  хамгийн чухал байдаг.  Амьсгалын дасгалыг тогтмол хийж хэвшсэнээр ургал мэдрэлийн тогтолцоог хэвийн түвшинд барьж, стресс буурч, бие суларч бие тайван амгалан болдог.  

9-ын тоо  амьсгалын дасгал

Аажим 1,2,3  тоонд  тоолоод хамраараа гүнзгий амьсгаа авна. Амьгааг уртаар авахдаа хэвлий дээр гараа тавьж гэдэсний хөдөлгөөнийг мэдэрч амьсгаа авна. Амьсгалаа 4,5,6  тоон дээр  амьсгаагаа  түгжинэ. 7,8,9 тоон дээр амьсгалаа  амаараа аажим гаргана. Энэ  дасгалыг стресстэх сэтгэл санаа хямарсан үедээ заавал хийж хэвшээрэй. Дараачийн асуудал бол хэвлийн хэсгийн таргалалт. 

Харвин унжаад байна.Яаж хэвлийн хэсгээр  турах вэ? гэсэн асуудал эмэгтэй, эрэгтэй хүмүүсий хувьд санаа зовоосон асуудал юм. 

Үнэндээ бол зөвхөн дасгал сургуулилт дангаар бол тийм ч сайн нөлөө үзүүлдэггүй. Хэвлийгээр турж, нарийхан бэлхүүстэй болохын тулд: 

Хөнгөн эрчмийн дасгал+2. Хоолны дэглэм юм. Хоолны дэглэмийн суурь бол калори авах нь калори зарцуулалтаасаа бага байх ёстой. Зөвхөн  калори зарцуулалтандаа анхаараад байвал булчингийн масс буурдаг. Энэ нь дахин таргалах болон эрүүл мэндийн байдалд муугаар нөлөөлдөг. Тиймээс булчингийн хүч, массыг нэмэгдүүлэх  нь чухал юм. Булчингийн массыг нэмэгдүүлсэнээр бодисын солилцоо сайжирч турахад амар биеийн галбирыг бий болгох юм. 

Тэгсэн ч Дасгал гэхээр яаж хийнээ гэж төвөгшөөх хүмүүс олон байдаг . Тиймээс та бүхэндээ хийхэд амар , тогтмол удаан үргэлжлүүлэн хийх боломжтой дасгалыг танилцуулкя.

Хэвлийн хэсгийн таргалалтыг багасгаж Бэлхүүсээр нарийхан болох нэгэн амархан аргыг танилцуулъя. 

2. Энэ бол draw in булчингийн дасгал 

draw in〟гэдэг нь амьсгал авч , гэдэс татах гэсэн утгатай  бэлхүүс нарийсгах , хийхэд амар дасгалыг хэлдэг.  Ингээд Drawn in дасгалыг хэрхэн хийх аргыг танилцуулъя.

Алхангаа хийх Drawn in дасгал

Зааланд дасгал хийх боломжгүй завгүй байдаг хүмүүст хамгийн тохиромжтой дасгал юм. Алхангаа гэдэс татаж , сулруулах арга юм. Энэ дасгалыг хийснээр хэвлийн булчинг сэдээж, хөгжүүлдэг. Судалгаагаар алхангаа гэдсээ татаж , сулруулсанаар 40% иас илүү энергийг зарцуулдаг гэсэн дүн гарсан байдаг.

Хэвтэж байгаад ч гэсэн хийх боломжтой. Ингээд  Drawn in дасгалыг  хэвтээ байрлалд хэрхэн хийх аргыг танилцуулъя. 

1. Дээшээ харж хэвтэнэ.

2 гараа нурууны ард байрлуулна.

Гүнзгий амьсгал авахад гэдэс түмбийж , нуруу хотойно. Энэ үед гараа   авна

3. Гараа хэвлий дээрээ чангалж тавина. Амьсгалаа гүнзгий гаргаж гэдсээ арагш нь сайн татна. 

4. Гэдсээ татсан байрлалд хамраараа гүнзгий амьсгал авна.  Гэдсээ түмбийлгэнэ. амьсгаагаа түгжинэ. 3 тоолоод амьсгаагаа амаараа гаргана. 



1 минутанд 2 удаа хийх хэрэгтэй 
via:http://jbc.mn
Дээрх бидний бэлтгэсэн мэдээ ТАНД таалагдсан бол LIKE бэлэглээрэй. Баярлалаа.
Сэтгэгдлийг ачаалж байна ...
Gong Hyo-jin 1980 оны 4-р сарын 4-нд Сөүл, Өмнөд Солонгост төрсөн. Одоо 38 настай тэрээр Ө  
Хайртай хосуудын хооронд ямар нэг зүйл болохгүй байгааг сэрэмжлүүлсэн дохионуудыг мэдэж авахад энэ сорилт тусална. Та асуултанд үнэн зөв, шударгаар хариулж, өөртөө оноо өгөх ёстой юм шүү.
Ээж гэдэг хүн үр хүүхдийнхээ төлөө байгаа бүхнээ зориулан амьдардаг гайхалтай хүмүүс. Энэ дэлхийн бүхий л хүмүүс эх хүний тухай магтан дуулдаг. Тэгвэл сүүлийн үед ээжүүд өөртөө ч чамгүй анхаарал тавих болжээ. Үүний тод жишээ бол охидоосоо ялгахааргүй залуухан сайхан

Сүүлийн сэтгэгдэл