Өгзөг, гуяны булчин чангалах дасгал
2017 оны 5 сарын 23
Эдгээр дасгалууд хийхэд тун энгийн бөгөөд хаана ч хийхэд тохиромжтой. Өгзөг болон гуяны булчингаа чангалаад энэ зун өөртөө итгэлтэй алхаарай

Дасгал тус бүрийг бага багаар нэмэгдүүлэн 30 удаа давтан хийгээрэй.

Дасгал1: Үсрэлт



- Зүүн хөлөө урагш тавиад, довтлох гэж байгаа мэт байрлана. Гараа арагш сунгаад үсрэхэд бэлдэнэ
- Өөрийн чадах хамгийн өндөрт үсрэнэ
- Одоо баруун хөлөө урагш тавиад яг адил дараалалтай үсрэнэ

Дасгалыг 10-12 удаа давтан хийх бөгөөд цаашдаа 30 удаа болтол бага багаар нэмэгдүүлэн хийнэ

Дасгал2: Өвдгөө нугалан үсрэх


- Өвдгөө ялимгүй нугалан, гараа хойш болгон үсэрэхэд бэлдэнэ
- Хоёр хөлөө дээш татан өвдгөөр нугалах бөгөөд аль болох өндөрт үсрэнэ

Энэ дасгалыг хийхэд хүчин чармайлт шаардах бөгөөд эхний удаад 10 удаа үсрэнэ. Гэхдээ дунд нь 3 удаа амраарай

Дасгал3: Хажуу талаараа харж хэвтээд хөлний дасгал хийцгээе./гуяны дотор талын булчинд нөлөөлнө/


- Баруун тийшээ харж хэвтэнэ. Гарын байрлалыг зураг дээрээс харна уу.
- Зүүн хөлөө аажуухан дээш өргөөд эхний байрлалд очно. Огцом, хурдан хөлөө өргөж болохгүй
- Эсрэг талруугаа хараад зүүн хөлөндөө давтан хийнэ

Энэ дасгал гуяны дотор талын булчинд илүү нөлөөтэй бөгөөд өгзөгний булчинд мөн ачаалал өгдөг.

Дасгал 4: Хажуу тийш харж хэвтээд хөлийн улаараа гишгэх /гуяны дотор талд нөлөөлнө/


- Хажуу тийш харан хэвтээд, зүүн хөлөө баруун хөлийн гуяны өмнө тавих бөгөөд биеийн тэнцвэртэй байдлыг хадгалахын тулд зүүн хөлөөрөө хөлийн шагайнаас барина.
- Байрлалаа авсаныхаа дараа баруун хөлөө зөөлөн дээш өргөнө. Огцом , хурдан өргөх хэрэггүй

Дасгалыг хоёр хөлөндөө ээлжлэн хийнэ

Дасгал 5: Гантельтай дасгал

- Нуруугаа тэгш зогсох бөгөөд хоёр гартай ижил жинтэй гантель барина
- Зүү, баруун хөлөө ээлжлэн урагш сунаж алхана

Хэрвээ танд гантель байхгүй бол 0,5 л устай савыг ашиглаж болох юм шүү.

Дасгал 6: Гантельтай налуу дасгал хийх



- Баруун гартаа гантель барьж, зүүн гараа бэлхүүс дээр тавина
- Зүүн хөлөө хажуу тийш тавин өвдгөөр нугалах бөгөөд гантель барьсан баруун гараараа хөлийн шагайндаа хүрнэ.

Нөгөө холиндоо мөн адил давтан хийнэ. Гантелны оронд 0,5 л устай сав ашиглаж болно.

Дасгал 7: Хөлөө өргөх

- Гар шулуун, Баруун хөлөөрөө шалан дээр өвдөглөж, зүүн хөлөө өргөхөд бэлдэнэ.
- Одоо зүүн хөлөө аажмаар дээш өргөж , зөөлөн буулгана.

Нөгөө хөлөндөө давтан хийнэ


-
Г.Сувд
Дээрх бидний бэлтгэсэн мэдээ ТАНД таалагдсан бол LIKE бэлэглээрэй. Баярлалаа.
Сэтгэгдлийг ачаалж байна ...
Nike-ийн дасгалжуулагч Алекс Силан-Фаганы хэлснээр, хөл, өгзөгний үзэсгэлэнтэй сайхан хэлб  
Хайртай хосуудын хооронд ямар нэг зүйл болохгүй байгааг сэрэмжлүүлсэн дохионуудыг мэдэж авахад энэ сорилт тусална. Та асуултанд үнэн зөв, шударгаар хариулж, өөртөө оноо өгөх ёстой юм шүү.
Бүх цаг үеийн хамгийн үзэсгэлэнтэй, халуухан, амжилттай бүсгүйчүүдийн нэг бол яах аргагүй Жессика Альба юм. 2 хүүхдийн ээж болсон ч гоолиг, чийрэг биеээрээ олныг гайхашруулсаар, өөрөө ч багагүй хүчин чармайлт гаргадаг аж. Түүний хувийн дасгалжуулагч Рамона Браганза PopSugar Fitness

Сүүлийн сэтгэгдэл